کد مطلب: 

243356

به حرکت شتاب‌دهنده‌ها شتاب می‌دهیم

«شتاب‌دهنده‌ها را دیدیم و از آن‌ها حمایت کردیم.» دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معتقد است که توجه به شتاب‌دهنده‌ها به عنوان یکی از حلقه‌های اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری یک ضرورت است.
به حرکت شتاب‌دهنده‌ها شتاب می‌دهیم

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی محمدی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری با اشاره به نامگذاری امسال به نام «جهش تولید»، می‌گوید: یکی از اولویت‌های کاری ستاد در سال 99، برای تحقق شعار امسال، حمایت از شکل‌گیری شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در کشور است.

«بازیگرانی که قرار است چرخ زیست‌بوم فناوری، نوآوری و کارآفرینی کشور را با سرعت بالاتری بچرخانند و یاریگر دانش‌بنیان‌ها شوند.»

مهدی محمدی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  با اعلام این مطلب، می‌گوید: دانش‌بنیان‌ها و شتاب‌دهنده‌ها از مصادیق مهم جهش تولید در کشور محسوب می‌شوند. عناصری که چند سالی است بخش بزرگی از بار اقتصادی کشور را به دوش می‌کشند.

آن‌طور که محمدی می‌گوید: تاکنون 16 شتاب‌دهنده در این عرصه فعال شده‌اند که امسال هم برنامه‌های جدی و مستمری برای افزایش این تعداد داریم. ما معتقدیم که باید ظرفیت و توانمندی این حلقه‌های مهم اقتصادی را ببینیم و برای توسعه کشور از آن‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-04-06 09:38

افزودن دیدگاه جدید