کد مطلب: 

243337

تشریح اقدامات اجرایی سندیکا/ اتحادیه‌ی صنعت مخابرات ایران در سال "جهش تولید"

سندیکا و اتحادیه‌ی صنعت مخابرات ایران، برنامه‌ی "جهش تولید" خود را با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در میان گذاشتند.
تشریح اقدامات اجرایی سندیکا/ اتحادیه‌ی صنعت مخابرات ایران در سال "جهش تولید"

به گزارش خبرنگار سیتنا، روز شنبه ۱۶ فروردین ماه سال جاری، "فرامرز رستگار" دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران به اتفاق "داود ادیب" رییس هیات مدیره‌ی اتحادیه‌ی صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران با دکتر "سیدستار هاشمی" معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و برنامه‌ی پیشنهادی خود پیرامون نهضت ساخت داخل در سال "جهش تولید" را ارائه نمودند.

در نشست مذکور، مدیران و کارشناسان ادارات کل همکاری‌ها و توسعه‌ی صنعت، نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری نیز حضور داشتند.

هدف از این نشست، نزدیک نمودن نظرات بین بخش حاکمیت و بخش خصوصی جهت تدوین یک برنامه‌ی جامع و همه‌جانبه برای نهضت ساخت داخل صنعت فاوا در سال "جهش تولید" بود.

بنا به اظهارات فرامرز رستگار و داود ادیب، نمایندگان تشکل های مذکور، نقاط مشترک بسیاری بین دو طرف وجود داشته و مقرر شد برای مواردی که نیاز به بررسی بیشتر وجود دارد، طرفین در اسرع وقت جلسات هم‌فکری برگزار نمایند.

در عین حال، فرامرز رستگار، افزود: در پی همکاری‌های نزدیک سندیکا/ اتحادیه‌ی صنعت مخابرات با وزارت صنعت، معدن و تجارت، خوشبختانه وزارت صمت در سند شناسایی و معرفی رشته فعالیت‌های پیشران و دارای اولویت که در هفته‌ی گذشته تدوین کرده، ارتباطات و فرستنده های تلویزیونی را هم منظور نموده است.

وی خاطرنشان کرد: برای هریک از رشته فعالیت‌های برگزیده‌ی وزارت صمت، لازم است که لیست محصولات دارای اولویت آن رشته نیز استخراج و به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شود. در همین حال، در برنامه‌ی پیشنهادی سندیکا/ اتحادیه و همفکری با وزارت ICT، استخراج محصولات اولویت دار یکی از بخش های مهم سند است.

دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، تاکید کرد: با این هماهنگی‌ها که از ابتدای سال با  این دو بازوی حاکمیتی انجام شده، امیدواریم صنعت ICT در سال جهش تولید نقش پیشرانی خود را به نحو مطلوب ایفا نماید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-05 17:58

افزودن دیدگاه جدید