کد مطلب: 

243252

اعلام آمادگی سندیکای صنعت مخابرات ایران برای تامین تجهیزات برقراری ۵۵۰ هزار سرویس VDSL

سندیکای صنعت مخابرات ایران ضمن حمایت از برنامه‌ی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش پهن باند و ارتقاء سرویس اینترنت ثابت خانگی به منظور افزایش چهار برابری سرعت اینترنت، برای تامین تجهیزات برقراری ۵۵۰ هزار سرویس VDSL اعلام آمادگی کرد.
اعلام آمادگی سندیکای صنعت مخابرات ایران برای تامین تجهیزات برقراری ۵۵۰ هزار سرویس VDSL

به گزارش سیتنا، سندیکای صنعت مخابرات ایران در بیانیه‌ای ارسالی برای سیتنا، اعلام کرد:

پیرو دستور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برقراری سرویس پهن باند در شبکه‌ی ثابت و اعلام پشتیبانی توسط این سندیکا، با بررسی لیست نیازمندی‌های شرکت مخابرات ایران برای اجرای این برنامه، به اطلاع می‌رسانیم که همه‌ی تجهیزات اکتیو به غیر از DSLAM و OLT پرظرفیت، شامل مودم‌های VDSL و ONT و همچنین OLT کم‌ظرفیت به همراه تمام تجهیزات پسیو مانند انواع کابل، مفصل، داکت، اتصالات نوری، اسپلیتر، جعبه و کابینت توزیع کابل، تغذیه نیرو در داخل کشور ساخته می‌شود.

با توجه به مطالبات قبلی سازندگان و گردش مالی لازم برای انجام به‌موقع تولید، ضروری است که این مانع بزرگ در مسیر تولیدکنندگان، در همین ابتدای سال جهش تولید و برنامه‌ی ضربتی تقویت بخش دسترسی پهن باند شبکه ثابت برداشته شود. چنانجه برنامه جامعی برای امضای قراردادها و تضمین پرداخت ها از جانب کارفرمایان تدوین و اجرا نشود، جهش تولید محقق نخواهد شد.

باید توجه داشته باشیم که جهش تولید زمانی رخ می‌دهد که تولیدکنندگان در تمام ۱۲ ماه سال با بهره‌وری کامل و بدون دغدغه تولید کنند.

برای تجهیزات مخابراتی که تولید بر اساس سفارش مشتری انجام می‌شود، باید جهش در سرعت مذاکرات، انتخاب تولیدکنندگان، تبادل قراردادها و انجام تعهدات قراردادی از جمله پرداخت‌ها نیز عملی شود.

دست در دست هم دهیم به مهر
میهن خویش را کنیم آباد

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-04-03 18:25

افزودن دیدگاه جدید