کد مطلب: 

243136

استوری فرهاد مجیدی علیه مدیران جدید استقلال

فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود از عبدالرضا موسوی درخواست کرد دوباره به استقلال بازگردد.
استوری فرهاد مجیدی علیه مدیران جدید استقلال

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پس از نامه اسماعیل خلیل زاده به عبدالرضا موسوی و درخواست از وی برای بازگشت به استقلال، حالا فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری این درخواست را تکرار کرده است.

مجیدی که پیش از این و‌ در بدو ورود دوباره خود به استقلال به دلیل وجود مشکلات زیاد علیه مدیریت باشگاه موضع گیری کرده بود، حالا و پس از انتصاب نفرات جدید در هیئت مدیره از موسوی خواسته که به ماموریت خود در استقلال ادامه دهد. عبدالرضا موسوی در زمانی که در استقلال فعالیت می‌کرد رابطه خوبی با فرهاد مجیدی داشت و توانست یک سری از مشکلات آبی پوشان را حل کند.

مجیدی در استوری خود به وعده‌های پوچ و تو خالی مدیران اشاره کرده و‌ می‌گوید: استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند.

مثل آقای خلیل‌زاده من هم به نمایندگی از مجموعه تیمی استقلال از آقای موسوی دعوت می‌کنم که دوباره حامی تیم محبوبشان باشند. به هر حال عملکردها کاملا مشخص است؛ نتیجه حضور یک ماهه ایشان در مقایسه با حضور بی‌فایده بسیاری از مدیران در یک سال و دو سال و سالهای گذشته.

حال باید دید موسوی بعد از درخواست دو عضو مهم استقلال در تصمیمش صرف نظر کرده و به تیم مدیریتی آبی‌پوشان بازمی‌گردد یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-29 22:47

افزودن دیدگاه جدید