کد مطلب: 

242819

انتقام جویی از نامزد سابق در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی دستگیری متهمی که برای نامزد سابقش ایجاد مزاحمت می کرد، خبر داد.
انتقام جویی از نامزد سابق در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، سرهنگ "تورج کاظمی گفت: در چهاردهم اسفند ماه امسال خانمی 20 ساله ساکن تهران حوالی شهر ری با ارائه شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد، فردی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام برای وی مزاحمت ایجاد کرده است و موضوع باعث برهم خوردن آرامش روانی وی شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شناسایی متهم در دستور کار اکیپی از مهندسان فتا قرار گرفت و مأموران در تحقیقات پلیسی، موفق شدند هویت وی را شناسایی کنند و دریافتند که شاکی و متهم سابق بر این با یکدیگر در ارتباط بوده اند.

وی عنوان کرد: این موضوع راز پرونده و انگیزه متهم را تا حدودی برملا کرد و در قدم بعدی با دستور قضائی متهم 21 ساله ساکن حوالی شهر ری در هفدهم اسفند ماه به پلیس فتا دعوت شد.

کاظمی گفت: متهم با حضورش در پلیس و به محض دیدن شاکی لب به اعتراف گشود و گفت، شاکی نامزد وی بوده است و قرار عقد گذاشته بودیم. به درخواست شاکی و برای نشان دادن علاقه ام به وی به درخواست وی به خدمت سربازی رفته ام. بعد از اتمام سربازی شاکی اعلام کرد، که دیگر قصد ازدواج با من ندارد. چون به خواست وی حتی شغلم را عوض کرده بودم، وقتی جواب منفی شنیدم از وی عصبانی شدم و کینه اش را به دل گرفتم و درصدد تلافی در فضای مجازی برآمدم و از طریق اینستاگرام شروع به ایجاد مزاحمت و آزار واذیتش کردم.

این مقام سایبری گفت: پرونده به همراه متهم و شاکی برای سیر مرحل قانونی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خاطر نشان کرد: فضای مجازی محلی برای خالی کردن عصبانیت و انتقام گرفتن نیست، کاربران این فضا باید بدانند برابر قانون این رفتار ها جرم محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد دارد. لذا توصیه می کنیم در هنگام عصبانیت و ناراحتی دست به اقدامات عجولانه نزنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-19 07:37

افزودن دیدگاه جدید