کد مطلب: 

242795
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

برنامه دعای توسل فقط از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اجرا خواهد شد/ مداحان اهل بیت (ع) راس ساعت ۲۰ از طریق فضای مجازی قرائت دعای توسل داشته باشند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از کلیه مساجد درخواست می شود که دعای توسل از بلندگوهای مساجد پخش شود و تمامی امامزاده ها و اماکن متبرکه نیز شاهد پخش دعای توسل از بلندگوها باشند.
برنامه دعای توسل فقط از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اجرا خواهد شد/ مداحان اهل بیت (ع) راس ساعت ۲۰ از طریق فضای مجازی قرائت دعای توسل داشته باشند

به گزارش سیتنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از آنجایی که در آستانه سال جدید قرار گرفته‌ایم و روز اول سال مقارن با سالروز شهادت باب الحواج موسی ابن جعفر (ع) می‌باشد، ملت ایران در یک امتحان بزرگ الهی واقع شده و ویروس کرونا مشکلاتی را برای سلامتی برخی از هموطنان عزیزمان ایجاد نموده و نگرانی هایی را پدید آورده است.

وی ادامه داد: اگر چه ما بر رعایت و اصول بهداشتی و همکاری با مسئولان امر تاکید داریم ولی توسل و توجه به خدا، دعا و استمداد از اهل بیت(ع) به عنوان واسطه‌های فیض مسئله‌ای است که ما را از این بحران بیرون خواهند بُرد و ان شاءالله از این امتحان سرافرازانه خارج خواهیم شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: لذا به همین منظور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هماهنگی تولیت‌های بقاع متبرکه، صداو سیما، مرکز رسیدگی امور به مساجد، نهادهای تبلیغی و تشکل های دینی و مذهبی تصمیم دارد در شامگاه پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه مصادف با شب جمعه و شب شهادت امام کاظم (ع) و همزمان و همراه با پخش دعای توسل از جوار بارگاه نورانی امام رضا(ع) توسط مداح اهل بیت(ع) جناب آقای میثم مطیعی برنامه دعای توسل در کلیه منازل و اماکن مقدس را راس ساعت ۲۰ برگزار نماید.

محمودی خاطرنشان کرد: از کلیه مساجد درخواست می شود که دعای توسل از بلندگو های مساجد پخش شود و تمامی امامزاده ها و اماکن متبرکه نیز شاهد پخش دعای توسل از بلندگوها و فضای مجازی باشند.

وی افزود: همچنین به کلیه مداحان اهل بیت(ع) پیشنهاد می شود راس ساعت ۲۰ از طریق فضای مجازی برای مخاطبان خویش قرائت دعای توسل را داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: لازم به ذکر است برنامه دعای توسل بدون هیچ گونه اجتماع مردمی و فقط از طریق رسانه ها و فضای مجازی اجرا خواهند شد؛ از خانواده های عزیز درخواست می شود راس ساعت ۲۰ پای گیرنده های رسانه ملی فضای خانه ها را معطر به عطر توسل به اهل بیت(ع) نمایند و دعا برای تعجیل فرج امام زمان (عج) و سلامتی مقام معظم رهبری و دفع بلا و بیماری از این کشور و سایر بلاد و شفای بیماران کرونایی در راس دعاهای ملت ایران باشد.

محمودی در پایان سخنان خود بیان کرد: ضمنا مردم عزیز ما در ابتدای سال جدید با هدایای نقدی خود به کمک بیماران کرونایی خواهند شتافت و از آلام و رنج های این عزیزان و خانواده هایشان خواهند کاست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-03-18 14:05

افزودن دیدگاه جدید