کد مطلب: 

242481

فیلم/ صدری: تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی شامل تلفن ثابت، دیتا و غیره به صورت غیرحضوری قابل انجام است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی شامل تلفن ثابت، دیتا و غیره بصورت غیرحضوری قابل انجام است و درگاه‌های مختلف از جمله سامانه ۲۰۰۰، وب‌سایت شرکت مخابرات و کد دستوری #۲۰۲۰* در تمام کشور برای خدمات آنلاین در اختیار مشترکان عزیز است.
فیلم/ صدری: تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی شامل تلفن ثابت، دیتا و غیره به صورت غیرحضوری قابل انجام است

‌به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

‌در راستای کاهش مراجعات حضوری مردم به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ما هم در شرکت مخابرات اقداماتی انجام دادیم.

برای حفظ سلامت شهروندان و عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت، میزان اعتبار کارکرد هزینه تلفن ثابت مشتریان اعتباری را از ۳۰ هزار به ۶۰ هزار و مشتریان ودیعه‌دار را از ۸۰ به ۱۶۰ هزار تومان افزایش دادیم و این طرح تا پایان فروردین ۱۳۹۹ ادامه دارد. قطعا برای رفاه حال همه مردم در این مدت، تلفن هیچ یک از مشترکان قطع نمی‌شود و هموطنان عزیز نگران این موضوع نباشند.

در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی شامل تلفن ثابت، دیتا و غیره بصورت غیرحضوری قابل انجام است و درگاه‌های مختلف از جمله سامانه ۲۰۰۰، وب‌سایت شرکت مخابرات و کد دستوری #۲۰۲۰* در تمام کشور برای خدمات آنلاین در اختیار مشترکان عزیز است.

برای پیشگیری و توقف ویروس کرونا، هر کدام به سهم خود، هرکاری که از ما ساخته است انجام می‌دهیم. با آرزوی سلامتی برای همه شما.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-07 10:24

افزودن دیدگاه جدید