کد مطلب: 

242478

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت

به منظور کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه سال جاری تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹، میزان اعتبارکارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان دو برابرمی شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشتریان به دو برابر افزایش یافت

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری با بیان این مطلب گفت: میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشتریان اعتباری از ۳۰ هزار به ۶۰ هزارتومان ومشتریان ودیعه دار از ۸۰ هزار به ۱۶۰ هزارتومان افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درراستای مسیولیت اجتماعی وحفظ سلامت شهروندان اظهار داشت: درحال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و …بدون حضورمشتریان به مراکز مخابراتی صورت می گیرد که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد وپیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیر حضوری در دسترس مشتریان قرار دارد گفت: مشتریان با استفاده از این درگاه ها حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کرده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیاز های مخابراتی خود را برطرف نمایند.

مهندس صدری باتاکید بر پرداخت غیر حضوری هزینه های تلفن و بابیان اینکه مشتریان می توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت کنند گفت: هم‌چنین وب‌سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-07 09:43

افزودن دیدگاه جدید