کد مطلب: 

242424
در پی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ایران ارقام و سامانتل، صورت گرفت:

قابلیت تجمیع شماره تلفن همراه و ثابت و شماره‌های داخلی سازمانی در یک سیم کارت/ کاهش 80 درصدی هزینه رومینگ بین الملل بر بستر شبکه تلفن همراه ایران ارقام

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، گفت: سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌کنیم در قالب سیم کارتی است که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود می‌باشد؛ مشترکی که سیم کارتی از ما می‌گیرد تلفن ثابت و همراه و سانترال سازمانی را در کنار هم دارد.
قابلیت تجمیع شماره تلفن همراه و ثابت و شمارهای داخلی سازمانی در یک سیم کارت/ کاهش 80 درصدی هزینه رومینگ بین الملل بر بستر شبکه تلفن همراه ایران ارقام

به گزارش سیتنا، دکتر کورش منتظری، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام در گفت‌وگو با خبرنگار ماهنامه نسل چهارم پیرامون تفاهم نامه همکاری بین شرکت ایران ارقام و اپراتور سامانتل، گفت: این تفاهم‌نامه بین شرکت ایران ارقام و شرکت کیش سل پارس (سامانتل) صورت می‌گیرد.

وی، ادامه داد: این قرارداد برای ارائه خدمات تلفن همراه در قالب MVNO است که در شبکه و سیستم بانکی ما و با تمام بانک‌هایی که در ارتباط هستیم همچون سپه، تجارت، قوامین، انصار و غیره صورت می‌گیرد و شبکه‌های امن ATM را ایجاد می‌کنیم، تا تمام ماشین‌های ATM بانک‌ها داخل شبکه محلی خودشان باشند.

منتظری، اظهار کرد: سرویس‌های تلفنی که ارائه می‌کنیم در قالب سیم کارتی است که در دو نوع فیزیکی و الکترونیکی موجود می‌باشد. یک شماره تلفن همراه، یک شماره تلفن ثابت و یک خدمات تلفن سازمانی است که به سانترال بانک متصل می‌شود و تمام خانواده بانک با یک سیم کارت می‌توانند شبکه داخلی بانک مدنظر را داشته باشند و ارتباطات را برقرار کنند و دیگر نیازی به سیستم سانترال ندارند.

وی توضیح داد: سیم‌کارت‌ها آماده هستند و تفاهم نامه با دو بانک سپه و تجارت انجام شده است، اما اجرای این طرح به دلیل مسائل کنونی کشور و ویروس کرونا، به نیمه دوم فروردین موکول می‌شود.

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت ایران ارقام، خاطرنشان کرد: مشترکی که سیم‌کارت از ما می‌گیرد تلفن همراه، ثابت و سانترال سازمان را در کنار هم دارد.

منتظری، گفت: این سیم‌کارت‌ها ارتباطاتی که بین شرکت ما و اپراتورهای بین‌المللی همچون T-Mobile و Vodafone است را برقرار می‌کنند و اتصالات داخلی هم برقرار می‌شود که هزینه رومینگ بین الملل برای مشترکان ما را تا 80 درصد کاهش می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-03-04 19:06

افزودن دیدگاه جدید