کد مطلب: 

242348

اقدامات پیشگیرانه پژوهشگاه ICT برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ICT اقدامات پیشگیرانه این پژوهشگاه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
اقدامات پیشگیرانه پژوهشگاه ICT برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دکتر عبدالرضا بهادری فرد در خصوص اقدامات صورت گرفته در مقابله با شیوع بیماری کرونا در پژوهشگاه اظهار کرد: از زمانی که با اعلام رسمی وزارت بهداشت، شیوع ویروس کرونا در کشور قطعی شد، ارکان مختلف دولت بسیج شدند و با ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی به مقابله با شیوع این ویروس در مجموعه های تابعه پرداختند.

وی افزود: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به دنبال دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت ICT، با اتخاذ تدابیر و اقدامات لازم، در صدد اجرای این دستورالعمل ها برآمد.

بهادری فرد در تشریح برخی از این اقدامات، گفت: تهیه دستگاه تب سنج، حضور پزشک برای معاینه اولیه برخی از همکارانی که دچار مشکلات احتمالی هستند و غربالگری ویروس کرونا از همکاران، بخشی از نمونه های اجرا شده در این مجموعه است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پژوهشگاه ICT گفت: ضدعفونی مکان های عمومی پژوهشگاه اعم از آبدارخانه ها، آسانسورها، سرویس های بهداشتی و راهروها حتی خودروهای وابسته به این مرکز تحقیقاتی و اختصاص مایع ضدعفونی کننده و وسایل بهداشتی در جلوی درب های ورود به ساختمان و آسانسورها، از اقدامات اساسی دیگر پژوهشگاه برای مقابله با این بیماری به شمار می رود.

بهادری فرد به بحث دورکاری برخی همکاران اشاره و اظهار کرد: همچنین تدابیری برای دور کاری همکارانی که دارای بیماری‌های قلبی و تنفسی هستند، اتخاذ گردید و برای جانبازان نیز مخصوصاً جانبازان شیمیایی شرایطی فراهم کردیم که بتوانند از منزل به سیستم مکاتبات اداری دسترسی داشته و به صورت دورکاری امور محوله را انجام دهند. ناگفته نماند که برای کاهش تردد در پژوهشگاه، همکاران پروژه و سربازان وظیفه ها هم به صورت دورکاری با این مجموعه همکاری می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-02 14:48

افزودن دیدگاه جدید