کد مطلب: 

242319

انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان، در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.
انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در اینستاگرام

به گزارش سیتنا، سرهنگ روح الله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس فتا و بیان این موضوع که تصاویر خصوصی دخترش در فضای مجازی در حال انتشار می باشد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرارگرفت.

سرهنگ شهبازی‌پور گفت: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با ایجاد پروفایلی جعلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان کرده که سبب هتک حیثیت وی شده است.

وی در ادامه افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات شاکی و انجام تحقیقات فنی، متهم را شناسایی کردند و باهماهنگی مراجع قضایی به اداره پلیس انتقال دادند.

سرهنگ شهبازی‌پور گفت: متهم در تحقیقات مقدماتی منکر هر گونه جرم انتسابی شده ولی در نهایت در مواجه با مستندات پرونده ضمن اقرار به جرم خود و بیان داشت که به انگیزه انتقام جویی و بنا به اختلافاتی که به بهانه ازدواج با دختر شاکی داشتم اقدام به انتشار عکس‌های شخصی و خصوصی ایشان در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام کردم.

این مقام انتظامی هشدار داد: در بحث ازدواج و ورود به شبکه های اجتماعی قدرت تجزیه و تحلیل و همفکری با خانواده بسیار مهم است زیرا کسی که برای خواستگاری و تشکیل خانواده در فضای مجازی اقدام می کند در آینده نیز ممکن است در فضای مجازی اقدامات دیگری را نیز انجام دهد و به راحتی بنیان خانواده ای را ویران کند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-03-01 23:40

افزودن دیدگاه جدید