کد مطلب: 

242256

فراخوان شناسایی و حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های تولیدکننده دارای طرح‌ مقابله با ویروس کرونا

صندوق نوآوری و شکوفایی در نظر دارد با هدف کمک به مقابله با بیماری کرونا از طرح های مرتبط اعم از ساخت کیت‌های تشخیص، مواد ضد عفونی‌کننده، دستگاه‌های ضد عفونی‌کننده، ماسک، داروهای مؤثر در کنترل عوارض بیماری، سامانه‌های نرم افزاری مرتبط با پایش، اطلاع‌رسانی و کنترل بیماری، مدل‌سازی و شبیه‌سازی‌های نرم‌افزاری و نظایر آن حمایت کند.
فراخوان شناسایی و حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های تولیدکننده دارای طرح‌ مقابله با ویروس کرونا

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، هدف صندوق نوآوری از شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور توانمند زمینه‌سازی برای رفع نیازهای کشور به منظور کمک سریع به تشخیص این بیماری در بین مردم و جلوگیری از شیوع آن است که در قالب اعطای تسهیلات ارزان قیمت صورت می پذیرد.

این حمایت‌ها از فعالیت‌هایی نظیر نمونه‌سازی، سرمایه در گردش برای تولید و نیز راه‌اندازی خطوط تولید جدید یا افزایش ظرفیت خطوط فعلی صورت می‌گیرد. این تقاضاها به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شده و به صورت مستقیم یا از طریق صندوق‌های پژوهش و فناوری در اسرع وقت پرداخت می‌شود.

شرکت‌های تولیدی یا دانش‌بنیان که دارای سابقه و تجربه تولید هستند و در این مقطع زمانی نیاز به تامین مالی برای افزایش تولید و ایجاد خطوط جدید دارند، می توانند درخواست خود را به صندوق نوآوری و شکوفایی ارسال نمایند.

شرکت‌های متقاضی می توانند درخواست خود را به رایانامه COVID19@inif.ir ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 42170118 و 42170611 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-03-01 09:53

افزودن دیدگاه جدید