کد مطلب: 

242054
دکتر عارف؛ رئیس مجمع نمایندگان تهران:

پیرامون کرونا با مردم شفاف و صادق باشیم/ از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که جو روانی جامعه را ملتهب می‌کند، پرهیز شود/ تا زمان کنترل ویروس کرونا در کشور، از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها پرهیز شود

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش پزشکان و کادر درمانی کشور برای مبارزه با ویروس کرونا و بهبود بیماران تاکید کرد که باید از هر گونه پنهانکاری درباره بیماری کرونا پرهیز شود.
پیرامون کرونا با مردم شفاف و صادق باشیم/ از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می‌شود پرهیز شود/ تا زمان کنترل ویروس کرونا در کشور، از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها پرهیز شود

به گزارش سیتنا، دکتر محمد رضا عارف رئیس مجمع نمایندگان تهران در مطلبی به شرح زیر در صحفه اینستاگرام خود پیشنهادات سه گانه‌ای را در مورد کرونا مطرح کرد و  تاکید داشت که باید از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها پرهیز شود.

«ویروس کرونا کماکان در دنیا در حال پیش روی است و متاسفانه تعداد قربانیان این ویروس روند صعودی را طی می کند. در کشور ما نیز تمهیدات نسبتا خوبی برای پیشگیری و مقابله با این ویروس از سوی مسئولان در نظر گرفته شده است. ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی پزشکان و کادر درمانی برای مبارزه با  ویروس کرونا و درمان بیماران ،چند نکته را باید  در این خصوص در نظر داشت:

1- متاسفانه اعتماد عمومی مردم به حاکمیت به دلایل مختلف از جمله عدم صداقت و شفاف بودن با افکار عمومی خدشه دار شده است باید ضمن در نظر گرفتن جو روانی جامعه از هرگونه پنهان کاری درباره بیماری کرونا پرهیز کرد. اطلاع رسانی به موقع، درست و شفاف و از یک منبع مشخص یکی از راه های جلب اعتماد عمومی است.

2-  پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه که باعث ملتهب شدن جو روانی جامعه می‌شود.

3-   تداوم تعطیلی  مراکز پرتردد بویژه مدارس و دانشگاه ها .اخبار جسته و گریخته درباره لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شنیده می شود ضمن هشدار به احتمال اتخاذ چنین تصمیمی از مسئولان و ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا می خواهم تا زمانی که ویروس کرونا در کشور کنترل نشود از لغو تعطیلی مدارس و دانشگاه ها بپرهیزد. امید است با همکاری همه از جمله مردم و مسئولان و کمک به یکدیگر و توفیقات الهی بتوانیم از این مرحله سخت عبور کنیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-27 15:56

افزودن دیدگاه جدید