کد مطلب: 

242032

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: دستورالعمل اجرایی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به تمام شرکت‌های تابعه ابلاغ شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: ‌با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شرکت مخابرات ایران، دستورعمل اجرایی این ستاد را به همه شرکت‌های تابعه، مناطق و ستاد مخابرات برای اطلاع‌رسانی و اجرا به بهترین نحو ابلاغ کردیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ابلاغ ‌دستورالعمل اجرایی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به تمام شرکت‌های تابعه، خبر داد

‌به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

‌با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شرکت مخابرات ایران، دستورعمل اجرایی این ستاد را به همه شرکت‌های تابعه، مناطق و ستاد مخابرات برای اطلاع‌رسانی و اجرا به بهترین نحو ابلاغ کردیم.

اطلاع‌رسانی عمومی به همه کارکنان و آموزش اصول بهداشت، تجهیز مراکز مخابراتی و اماکن رفاهی و پرتردد به اقلام بهداشتی، ضدعفونی و رعایت بهداشت در همه ساختمان‌ها بطور مکرر و با دقت و جدیت در طول روز، تعطیلی همه اماکن ورزشی حوزه مخابرات، تغییر شیوه ثبت حضور و غیاب کارکنان و محدودیت در ورود و خروج افراد متفرقه به ساختمان‌ها از جمله مواردی است که در ۲۲ بند در این دستورعمل گنجانده شده است.

پیش از این درباره تغییر شیوه کار بخشی از کارکنان گفته بودم. اما بطور کلی از این پس تا اطلاع ثانوی اجرای طرح دورکاری پرسنل با لحاظ شرایط هر فرد و تایید مدیران هر بخش قابل اجراست.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا مورد در این زمینه با دبیر ستاد در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در ارتباط باشید. با دقت و احساس مسئولیت بیشتر نسبت به خود و اطرافیان و عزیزانمان کمک کنیم تا هرچه زودتر با این بیماری مقابله و آن‌را ریشه‌کن کنیم. ان‌شاءلله

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-27 09:32

افزودن دیدگاه جدید