کد مطلب: 

241992

اینستاپست فرشید اسماعیلی علیه مدیران استقلال

هافبک استقلال واکنش تندی نسبت به بی‌تفاوتی اعضای هیأت مدیره این باشگاه به وضعیت بازیکنان نشان داد.
اینستاپست فرشید اسماعیلی علیه مدیران استقلال

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، استقلال که باید فردا پنج‌شنبه در یکی از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی به مصاف گل‌گهر برود، ساعت ۱۷:۴۰ امروز چهارشنبه تهران را به مقصد سیرجان ترک کرد، اما پرواز این تیم بعد از حدود ۷۰ دقیقه و به علت نقص فنی مجددا به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و معطلی حدودا دو ساعته اعضای تیم استقلال در فرودگاه مهرآباد، کاروان این تیم ساعت ۲۰:۳۵ امشب مجددا از تهران به سمت سیرجان پرواز کرد تا آماده بازی با گل‌گهر شود.

اما قبل از انجام دومین پرواز و پس از بازگشت کاروان تیم استقلال به فرودگاه مهرآباد به دلیل نقص فنی هواپیما، بازیکنان استقلال در داخل هواپیما به وضعیتی که با آن مواجه شدند، به شدت اعتراض داشتند و انتقاداتی را نسبت به این وضعیت مطرح کردند.

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال نیز در اینستاگرام خود به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت:

«شما که توی هیأت مدیره هی علیه همدیگه مصاحبه می‌کنید. راحت بشینید خونتون استراحت کنید... ما بازیکن‌ها ۸ ساعته تو فرودگاه هستیم و فردا هم باید بازی کنیم. هرکی هم مصدوم بشه واسه شما اصلا مهم نیست و مردم هم کادر پزشکی رو مقصر می‌دونن. بخدا به زور نمیشه کار کرد. نمی‌تونید برید آدم‌های کاربلد بیان. چی تو این باشگاه میدن که زور می‌زنید؟ بگین ما هم بدونیم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-26 21:35

افزودن دیدگاه جدید