کد مطلب: 

241957

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: بهترین روش برای صیانت از اموال کارگران، خروج از بنگاهداری است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: برای اینکه اموال و دارایی های کارگران که امانت نزد سازمان است بهتر مدیریت شود باید به سمتی برویم که مورد تاکید رئیس جمهور نیز است یعنی سهامداری و خروج از بنگاهداری.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: بهترین روش برای صیانت از اموال کارگران، خروج از بنگاهداری است

به گزارش سیتنا، مراسم معارفه معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران این سازمان برگزار و از تلاش های سرپرست این حوزه نیز قدردانی شد.

دکتر سالاری در این مراسم گفت: ساختار جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان متناسب با فعالیت آن تعریف شده است تا ضمن مدیریت و راهبری بخش اقتصادی سازمان بر عملکرد شرکت های تابعه نظارت داشته باشد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در ساختار جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری به سمت تقویت و تخصصی شدن آن رفتیم، تصریح کرد: برای اینکه اموال و دارایی های کارگران که امانت نزد سازمان است بهتر مدیریت شود باید به سمتی برویم که مورد تاکید رئیس جمهور نیز است یعنی سهامداری و خروج از بنگاهداری.

وی تاکید کرد: سهامداری کارعاقلانه و منطقی است و بهترین روش برای صیانت از اموال کارگران است و از معاون اقتصادی و سرمایه گذاری می خواهم که زمینه پیاده سازی آن را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری این سازمان اقدامات موثری انجام شده است، گفت: در بخش های وصول مطالبات و کاهش بدهی به بانک رفاه کارگران پیگیری های خوبی انجام شده است.

وی افزود: از تلاش ها و زحمات آقای امیری گنجه در طول تصدی سرپرستی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری قدردانی می کنم. در دوره ایشان مجامع شرکت ها به موقع برگزار شد که جای تقدیر دارد.

مهرداد محقق زاده، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی نیز در این مراسم با تقدیر از اعتماد دکتر سالاری برای سپردن این مسئولیت و تلاش های آقای امیری گنجه در زمان مسئولیت شان گفت: حفظ ذخائر و ارزش های بیمه شدگان، دریافت مطالبات سازمان و نظارت بر عملکرد شرکت ها را بیشتر مورد توجه قرار می دهیم.

محقق زاده افزود: باید همه فعالیت های ما منتج به ارتقای خدمات و رضایت بیمه شدگان و بازنشستگان شود.

حسین امیری گنجه نیز با بیان اینکه در سالهای اخیر ساماندهی املاک سازمان را به جد در دستور کار قرار دادیم، گفت: اقتصاد مقاومتی نیز از موضوعات مورد توجه بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-26 13:43

افزودن دیدگاه جدید