کد مطلب: 

241956

صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی به روزرسانی شد

نشست اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه به ریاست "محمد شریعتمداری " وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای هیات امنا برگزار شد .
صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی به روزرسانی شد

به گزارش سیتنا، در این نشست، صورت‌های مالی سال 1397 سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزران، روستاییان و عشایر با حضور شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، مدیران عامل صندوق‌های مذکور و نمایندگان محترم سازمان حسابرسی بررسی شد.
در این نشست بندهای گزارش حسابرسی صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بررسی و اعضای هیات امنا ضمن تصویب تکالیفی در راستای حذف بندهای مذکور در سنوات آتی، صورت‌های مالی آن صندوق‌ها را مصوب نمود.
شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت: با توجه به وعده داده شده امروز شاهدیم که صورت‌های مالی سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به روز رسانی شده است. همچنین امیدواریم سایر صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز بتوانند به سرعت صورت های مالی خود را در بازه زمانی تعیین شده به هیات امنا ارائه دهند.
گفتنی است بررسی صورت‌های مالی صندوق های بیمه‌ای و بازنشستگی در برخی از موارد با تاخیر انجام می شد. اما  با توجه به تاکیدات و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به روز رسانی صورت های مالی صندوق های تابعه این وزارتخانه در دستور کار هیات امنا قرار گرفت.
بر همین اساس سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین صندوق‌های بیمه ای و بازنشستگی کشور موفق شد برای نخستین  بار و پس از 41 سال صورت‌های مالی خود را به روز رسانی کند . این در حالی است که صورت های مالی صندوق بیمه اجتماعی  کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز به روز رسانی شده و صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نیز مکلف به ارسال صورت‌های مالی معوق خود به هیات امنا جهت تصویب و بروز رسانی آن ظرف سه ماه آینده شده اند.
در این جلسه سطوح دستمزدی سال 1399 صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر نیزبررسی و به تصویب اعضای هیات امنا رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-26 13:39

افزودن دیدگاه جدید