کد مطلب: 

241934

بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت‌رسانی بانکی در پیشگیری از همه‌گیری بیماری‌ها

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، از مشتریان و مراجعه ‌کنندگان به بانک ها خواست تا حد امکان امور بانکی خود را غیر حضوری انجام دهند و از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.
بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت‌رسانی بانکی در پیشگیری از همه‌گیری بیماری‌ها

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مریم وحیدنیا با اشاره به لزوم پیشگیری از خطرات ناشی از همه گیری ویروس کرونا، بر ضرورت رعایت نکات بهداشت فردی و نظافت و ضدعفونی کردن بانک ها تاکید کرد و از مشتریان بانک ها خواست تا برای حفظ سلامتی خود از اپلیکیشن ها و سامانه های بانکداری الکترونیک که از امنیت بالایی برخوردارند، برای انجام امور بانکی خود استفاده و تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در برهه کنونی سرعت رشد و توسعه فناوری اطلاعات در بانک ها بویژه بانک پارسیان بسیار بالاست و قابلیت و ظرفیت های قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک و دیجیتال داشته که افراد را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز می سازد.

مریم وحیدنیا به تحول بانک پارسیان در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال اشاره و خاطرنشان کرد: خدمات و محصولات نوین این بانک توانسته به نحو بسیار مطلوبی در میان مشتریان رخنه کند، به‌طوری‌که مشتریان این بانک امروز با این خدمات نه‌تنها حساب‌های بانکی بلکه وجوه خود را نیز مدیریت می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در جامعه، افزود: شبکه بانکی و مشتریان گرانقدر آنها در متوقف کردن زنجیره این بیماری می توانند کمک شایان توجهی به کشور نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-26 09:28

افزودن دیدگاه جدید