کد مطلب: 

241788

راه‌اندازی سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، از راه‌اندازی سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی خبر داد.
راه‌اندازی سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی

به گزارش سیتنا، مهرداد ویسی با تاکید بر تسریع در صدور و تجدید پروانه‌ها، گفت: به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، سامانه جدید صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستایی از تاریخ ۹۸/۱۲/۳ راه‌اندازی و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه، ضمن کاهش سفرهای شهری و بین شهری، متقاضیان بدون نیاز به مراجعات حضوری مکرر و با ارسال مدارک و مستندات به صورت فیزیکی می‌توانند در سامانه جدید ثبت‌نام و مستندات خود را بارگزاری نمایند و حضور متقاضی فقط برای احراز هویت الزامی است.

مدیرکل صدور پروانه خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، اظهار داشت: با هدف کمک به توسعه بخش، افزایش فضای رقابتی سالم و تسهیل در ادامه خدمات‌رسانی کلیه دفاتری که تا قبل از ابلاغ مصوبه شماره ۱۰۵۸۱۶/ت ۵۴۶۰۷ هـ مورخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۵ هیئت وزیران مجوز فعالیت اخذ کرده و فعال می‌باشند، در صورتی که تا پایان سال ۱۳۹۸ درخواست خود را برای دریافت پروانه ارائه نمایند با استناد به بند ۱ مصوبه ۴-۲۹۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مشمول پرداخت حق امتیاز نخواهند بود.

وی در ادامه تاکید کرد: از سال آتی دریافت پروانه منوط به پرداخت مبلغ حق امتیاز مربوطه وفق ماده ۵ مصوبه شماره ۳ جلسه ۲۸۹ مورخ ۹۷/۱۲/۱۹ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با موضوع " اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات( ICT) روستایی" می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-24 13:16

افزودن دیدگاه جدید