کد مطلب: 

241754

دروغگوها در توییتر، برچسب نارنجی می‌گیرند!

توییتر قصد دارد تا روی پیام‌های حاوی دروغ یا اطلاعات نادرست، برچسب‌هایی به رنگ سرخ و نارنجی روشن بزند.
دروغگوها در توییتر، برچسب نارنجی می‌گیرند!

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا، بنابر گزارش‌های دریافتی به ان‌بی‌سی، این طرح یکی از مجموعه طرح‌هایی است که توییتر برای جلوگیری از گسترش روایت‌های دروغ مدنظر دارد.

کارشناسان واقعیت‌سنجی و خبرنگاران واجد شرایط می‌توانند مستقیماً زیر پیام‌های نادرست توییتری علامت‌گذاری کنند. گویا سایر افراد هم می‌توانند با زدن دکمه مشارکت نظر خود را طرح کنند.

طی انتخابات عمومی سال ۲۰۱۹ موضوع اطلاعات نادرست مورد توجه همگانی بود و با توجه به آنکه ایالات متحده برای انتخابات ریاست‌جمهوری در اواخر امسال آماده می‌شود این موضوع همچنان مایه نگرانی است.

در برچسبی که در زیر مطالب نادرست که گمراه‌کننده و زیان‌بار خوانده شده‌اند نوشته شده: "طبق گزارش انجمن توییتر این پیام توییتری ناقض خط‌مشی مقابله با اطلاعات گمراه‌کننده و زیان‌بار است."

توییتر تایید کرد که در حال حاضر در مراحل آغازین بررسی راه‌اندازی چنین قابلیتی است به طوری که توئیتر ادعا می‌کند، هنوز برای اجرای این طرح کارمند هم جذب نکرده است.

یکی از سخنگویان توییتر گفت: در حال بررسی چندین روش مقابله با اطلاعات نادرست و ارایه‌ی بسترهای بیش‌تر برای پیام‌رسانی در توییتر هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-24 01:11

افزودن دیدگاه جدید