کد مطلب: 

241750
تشریح اقدامات شرکت مخابرات ایران در مبارزه با ویروس کرونا؛

امکان دورکاری پرسنل شرکت مخابرات دارای بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و جانبازان/ ارائه‌ی خدمات غیرحضوری از سامانه‌ی ۲۰۰۰، کد دستوری# ۲۰۲۰* و سامانه‌ی "مخابرات من"

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با هماهنگی معاونت توسعه منابع انسانی تصمیم گرفتیم برای کاهش خطرات احتمالی ابتلا ویروس کرونا، همه همکاران دچار بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانبازان عزیز، طبق صلاحدید مدیران ارشد در ستاد و مناطق تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت را بصورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام دهند.
امکان دورکاری پرسنل شرکت مخابرات دارای بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و جانباران/ ارائه‌ی خدمات غیرحضوری از سامانه‌ی ۲۰۰۰، کد دستوری# ۲۰۲۰* و سامانه‌ی "مخابرات من"

به گزارش سیتنا، سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

‌موضوع مهمی که در روزهای اخیر، بطور جدی زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده، مبارزه با ویروس کرونا است و هر یک از ما سهم بسزایی برای پیشگیری و مقابله با آن داریم.

ما هم در شرکت مخابرات در قدم اول با هماهنگی معاونت توسعه منابع انسانی تصمیم گرفتیم برای کاهش خطرات احتمالی ابتلا به این ویروس، با اجرای طرحی اضطراری، تا همه همکاران دچار بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانبازان عزیز، طبق صلاحدید مدیران ارشد در ستاد و مناطق تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت را بصورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام دهند.

علاوه بر این به همه مشترکان محترم شرکت مخابرات اطلاع‌رسانی شد که برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود از خدمات غیرحضوری شرکت از جمله سامانه ۲۰۰۰، کد دستوری# ۲۰۲۰* و همچنین سامانه مخابرات من در پورتال شرکت مخابرات استفاده کنند.

همچنین به مراکز پرتردد شرکت مخابرات همچون دفاتر امور مشتریان در سراسر کشور تاکید شد تا تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن محیط بطور پیوسته و استفاده از اقلام بهداشتی ضروری انجام شود تا بتوانیم جدی‌تر با رعایت سلامت کارکنان و مشترکان به امور روزمره بپردازیم.

مبارزه و پیشگیری از هر بحرانی همت، همکاری و اراده جمعی را می‌طلبد و ان شالله با آرامش و رعایت همه نکات لازم شاهد ریشه‌کنی این بیماری در آینده نزدیک هستیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-24 00:35

افزودن دیدگاه جدید