کد مطلب: 

241724

بازدید فرمانده بسیج پژوهشگاه ICT از روند ساخت منازل سیل‌زدگان استان لرستان

فرمانده بسیج پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه چند تن دیگر از مدیران و کارشناسان این پژوهشگاه از روند ساخت منازل مسکونی سیل‌زدگان استان لرستان بازدید به عمل آورد.
بازدید فرمانده بسیج پژوهشگاه ICT از روند ساخت منازل سیل‌زدگان استان لرستان

به گزارش خبرنگار سیتنا، سید اسماعیل میرزاد فرمانده بسیج پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مدیرکل منابع انسانی این پژوهشگاه و چند تن دیگر از کارشناسان و مدیران این وزارتخانه از روند ساخت و تکمیل منازل مسکونی روستاهای سیل‌زده استان لرستان بازدید به عمل آورد.

میرزاد با تاکید بر اینکه مشارکت در حل مشکلات سیل‌زدگان وظیفه همگانی است، گفت: این واحدهای مسکونی با همت و همیاری کارکنان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با بودجه شخصی این افراد در مکان روستای خرسدر از توابع شهرستان پل‌دختر در دست احداث قرارگرفته‌اند که پیمانکاری این پروژه نیز بر عهده سازمان بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا استان تهران می‌باشد.

وی با اعلام رضایت‌مندی از نحوه انجام پروژه افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه طبق شرایط جوی موجود و کوهستانی بودن منطقه در حد رضایت‌بخش و مطلوب می‌باشد که امید می‌رود با توجه به مراحل انجام شده به‌زودی شاهد اتمام ساخت و تحویل این منازل مسکونی به مردم سیل‌زده این استان باشیم.

میرزاد با اشاره به اینکه استان لرستان دارای بیشترین تعداد واحدهای مسکونی خسارت‌دیده از سیل می‌باشد، گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و همچنین برودت هوا و شرایط سخت منطقه‌ای، انتظار می‌رود که با یک عزم همگانی تمام مردم، نهادها و ادارات در به اتمام رساندن این پروژه‌ها به کمک هم‌وطنان آمده و هرچه سریع‌تر شاهد حل مشکل مسکن هم‌وطنان خسارت‌دیده از سیل باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 16:11

افزودن دیدگاه جدید