کد مطلب: 

241723

دسترسی عموم به دو قابلیت جدید در سایت کتابخانه دیجیتال پژوهشگاه ICT

دفتر اسناد و منابع علمی پژوهشگاه ICT از ایجاد و در دسترس قرار گرفتن دو قابلیت جدید در سایت کتابخانه دیجیتال برای علاقمندان خبر داد.
دسترسی عموم به دو قابلیت جدید در سایت کتابخانه دیجیتال پژوهشگاه ICT

به گزارش خبرنگار سیتنا، دفتر اسناد و منابع علمی پژوهشگاه ICT طی اقدامی، در صفحه نخست سایت کتابخانه دیجیتال، به افزودن دو بخش سایت های مرتبط و خبر اقدام کرده است.

در بخش سایت های مرتبط، لینک تعدادی از کتابخانه های مرتبط داخلی و خارجی، انتشارات دانش بنیان فناور (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص تجارت جهانی شرکت های استارت آپی) و بانک های اطلاعاتی  قابل بهره برداری برای همکاران فهرست شده است.

در بخش خبر نیز جدیدترین اخبار در خصوص تازه های کتابخانه و نشر، آخرین وضعیت آثار تالیفی و ترجمه ای همکاران پژوهشگاه ارجاع شده به کمیته انتشارات و تفاهم نامه های مبادله شده اطلاع رسانی می گردد.

از این پس سایت کتابخانه دیجیتال به آدرس vlib.itrc.ac.ir علاوه بر استقرار متن کتاب ها و متادیتای گزارش های حاصل از فعالیت های پژوهشی، از دو بخش فوق نیز برخوردار می باشد.

علاقمندان و همچنین کارکنان پژوهشگاه می توانند ضمن استفاده از موضوعات مندرج در صفحه Vlib، با توجه به بازدید روزانه جمع کثیری از علاقه مندان و متخصصان حوزه فاوا در سطح کشور از کتابخانه دیجیتال، مطالب خود در خصوص معرفی تازه های نشر حوزه فاوا، سیاست پژوهی، امنیت، و کسب و کار را جهت درج در این بخش از طریق رایانامه این دفتر به آدرس lib@itrc.ac.ir ارسال کنند.

هدف این مجموعه از توسعه خدمات سایت کتابخانه دیجیتال، افزایش بهره برداری از اطلاعات به روز حوزه فاوا و همچنین جلب مشارکت فعالان این حوزه جهت غنی سازی محتوای موجود است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-23 16:06

افزودن دیدگاه جدید