کد مطلب: 

241578
در اطلاعیه‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران، اعلام شد:

تشکیل هیات نظارت بر اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی‌های داخلی/ پیگیری مصادیق عدم توجه به قانون حداکثر استفاده از توان داخلی در جریان فراخوان‌ها، مناقصه‌ها و استعلام‌ها

در اطلاعیه‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران به امضای "فرامرز رستگار" دبیر و عضو هیات مدیره‌ی این سندیکا خطاب به شرکت‌های عضو سندیکا، پیرامون "تشکیل هیات نظارت بر اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی‌های داخلی" اطلاع رسانی شد.
تشکیل هیات نظارت بر اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی‌های داخلی/ پیگیری مصادیق عدم توجه به قانون حداکثر استفاده از توان داخلی در جریان فراخوان‌ها، مناقصه‌ها و استعلام‌ها

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در متن اطلاعیه‌ی "فرامرز رستگار" دبیر و عضو هیات مدیره‌ی سندیکای صنعت مخابرات ایران خطاب به شرکت‌های عضو  پیرامون "تشکیل هیات نظارت بر اجرای قانون حداکثر استفاده از توانمندی‌های داخلی" آمده است:

بر اساس ماده 19 قانون حداکثر استفاده از توانمندیهای داخلی، هیات نظارت بر اجرای صحیح قانون با ترکیب زیر تشکیل شده است.

1- نماینده وزارت صنعت ، معدن و تجارت؛ عضو و دبیر هیات
2- نماینده معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور؛ عضو هیات
3- نماینده تشکل حرفه ای صنفی؛ عضو هیات
4- نماینده اتاق بازرگانی؛ عضو هیات
5- نماینده دستگاه اجرایی؛ عضو بدون حق رای                     

ابتدا کارگروه کارشناسی هیات نظارت با حضور نمایندگان دفتر تخصصی و همچنین مرکز ساخت وزارت صمت ، سازمان برنامه و بودجه ، سندیکا و دستگاه متقاضی برگزار و نتایج بررسی برای تصمیم گیری هیات نظارت خواهد رفت.

با عنایت به مراتب فوق، هر یک از شرکت‌های عضو که در جریان فراخوان‌ها، مناقصه‌ها و استعلام‌ها با موردی که از مصادیق عدم توجه به قانون حداکثر استفاده از توانمندی‌های داخلی است مواجه می‌شوند مراتب را به همراه اطلاعات لازم به سندیکا منعکس نمایند.

در گام اول، موضوع جهت اصلاح رویه از طرف سندیکا به مرکز ساخت داخل وزارت صنعت، معدن و تجارت منعکس و توسط مرکز مذکور به دستگاه ذیربط ابلاغ خواهد شد. چنانچه دستگاه اجرایی اقدامی برای اصلاح فرآیند انجام ندهد، اقدامات بعدی برای تصمیم گیری در هیات نظارت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-19 15:04

افزودن دیدگاه جدید