کد مطلب: 

241500

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آغاز پروژه‌‎‌ی تدوین تاریخ بصری خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: طبق فرمایش وزیر محترم ارتباطات، در آینده بزرگ‌ترین اتفاقات جهان در حوزه فناوری اطلاعات است و ما در کشور عزیزمان تا امروز با تلاش بسیاری از متخصصان از صفر به دانش فضایی رسیدیم و هدف همه ما رفاه و پیشرفت و کسب جایگاه مناسب در فضای بین‌الملل با تحول دیجیتال است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از آغاز پروژه‎ی تدوین تاریخ بصری خبر داد

‌به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در اینستاگرامش، نوشت:

‌تاریخ هر کشور را بزرگان عرصه‌های مختلف آن می‌سازند و حوزه ارتباطات ما نیز گنجینه بزرگی از بهترین و مجرب‌ترین سرمایه‌ها را دارد که امروز ثبت تجربیات و دانش این عزیزان ضروری و راهگشای نسل بعدی مدیران برای اجرای امور است.

فرصت مغتنمی بود تا در کنار پیشکسوتان این حوزه در مراسم اختتامیه فاز نخست تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات حضور داشته باشم و در این آیین بزرگداشت، تجربیاتی که سه نسل بعد از انقلاب با هدف پیشرفت و توسعه کشور بجا گذاشتند، طی مستند مکتوبی برای نسل چهارم معرفی و منتقل شد.

طبق فرمایش وزیر محترم ارتباطات در آینده بزرگ‌ترین اتفاقات جهان در حوزه فناوری اطلاعات است و ما در کشور عزیزمان تا امروز با تلاش بسیاری از متخصصان از صفر به دانش فضایی رسیدیم و هدف همه ما رفاه و پیشرفت و کسب جایگاه مناسب در فضای بین‌الملل با تحول دیجیتال است.

این برنامه با حضور در یادمان تاریخ شفاهی در محل وزارت ارتباطات با نام باغ مشاهیر ثبت و ماندگار شد.

شرکت مخابرات ایران نیز پروژه تدوین تاریخ بصری را آغاز کرده که ان‌شالله در آینده نزدیک از نتیجه آن بهره‌مند می‌شویم.

خدا قوت به همه این عزیزان و ان‌شالله قدردان این سرمایه‌های ارزشمند باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-17 11:41

افزودن دیدگاه جدید