کد مطلب: 

241444

بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در پژوهشگاه ICT برگزار شد

جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با حضور رییس، معاونان، کارکنان پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (شنبه ۲۶ بهمن) در محل این مجموعه برگزار شد.
بزرگداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در پژوهشگاه ICT برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم دکتر وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ICT ضمن تبریک این میلاد فرخنده، به جایگاه و منزلت ویژه بانوان در جامعه تاکید کرد و گفت: با توجه به ویژگی ها و مولفه های شخصیتی بانوان، می توان به تقویت فضای کاری با انگیزه، امیدوار بود.

وی تاکید کرد: ظرفیت حضور بانوان در عرصه های علمی و پژوهشی در حدی است که می توان آنها را در آینده نزدیک، پیشگام حرکت در عرصه فناوری های نوظهور تلقی کرد اما این امکان، مشروط به تقویت باور و انگیزه آنها است.

همچنین دکتر محمدرضا فرنقی زاد رییس دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در بخشی از این مراسم، مباحث انگیزشی و راهکارهای تعیین هدف برای آینده کاری و زندگی را تشریح کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوعی نظیر اجرای موسیقی، برنامه های فرهنگی و قرعه کشی به این مناسبت، این روز فرخنده گرامی داشته شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-15 15:45

افزودن دیدگاه جدید