کد مطلب: 

2414

دکتر عباس قنبری: دکتر محسنیان راد یاد آور صلابت، دانایی، خردورزی، احترام و ادب است

دکتر عباس قنبری دانشیار و مدیر گروه ارتباطات و مدیریت روابط عمومی مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه لیم کوک وینگ مالزی با ارسال پیامک تبریکی خطاب به دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک، از برگزاری مراسم تجلیل از خدمات دکتر مهدی محسنیان راد به توسعه و تعمیق دانش ارتباطات تقدیر کرد.

به گزارش سیتنا، متن پیام وی بدین شرح است:

به پاس تجلیل از خدمات استاد "پیام" ایران

خبر برنامه ریزی برای تجلیل از استاد محسنیان راد در همایش "روابط عمومی الکترونیک" مایه مباهات و افتخار همه اهالی ارتباطات و جامعه دانشگاهی کشور شد. دکتر محسنیان راد برای من و بدون شک برای تمامی آنهایی که افتخار شاگردی ایشان را داشته اند، یاد آور صلابت، دانایی، خردورزی، احترام  و ادب است.

همانطور که گفته شده معلمی کرامتی سترگ و تحفه ای آسمانی است و از زلال وجود معلم نهال های تشنه دانش، سیراب می شوند، انسان های زیادی از چشمه زلال دانش و معرفت ایشان در عرصه های مختلف علمی سیراب شده اند، عرصه ای که کرانه های آن از جامعه شناسی گرفته تا ارتباطات، تبلیغات و روش تحقیق را شامل می شود و جلوه هایی از آنرا می توان در اثرهای بدیع، خارق العاده و جاویدانی همچون "ارتباط شناسی"، "ایران در چهار کهکشان ارتباطی"، "نظریه منبع معنی" و .... دید.

استاد محسنیان راد عزیز؛ بدون شک نتیجه زحمات سی ساله ات، اعتلای پهنه های چنین عرصه بی کرانی در ایران امروزی بوده و هست. بهترین مدال و لوح تقدیر برای تو نظاره شکوفایی ماحصل این سی سال و لبخند رضایتی است که اکنون بر لب جامعه ارتباطی ایران و بویژه تک تک شاگردانت در گوشه و کنار کشور و جهان نشسته است.

اگرچه استاد محسنیان راد را سال ها پیش شایسته تقدیر و بزرگداشت بود، اما این ابتکار دبیرخانه دائمی "همایش روابط عمومی الکترونیک" را ارج می نهم و ضمن تبریک و آرزوی سلامتی و پایداری برای این استاد عزیر، به تمامی دست اندرکاران هفتمین همایش "روابط عمومی الکترونیک" دست مریزاد می گویم.

 

عباس قنبری

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-05-10 13:27

افزودن دیدگاه جدید