کد مطلب: 

241372

تاکید مشترک پژوهشگاه ارتباطات و همراه اول بر توسعه‌ی همکاری‌های مشترک

در جلسه مشترک ریاست پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل همراه اول بر ضرورت توسعه همکاری های مشترک به منظور ارائه خدمات به روز به مشترکان تاکید شد.
تاکید مشترک پژوهشگاه ارتباطات و همراه اول بر توسعه‌ی همکاری‌های مشترک

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با اشاره به توانمندی‌های پژوهشکده های مختلف برای کمک به تحقیق و توسعه همراه اول گفت: در حال حاضر پژوهشگاه ظرفیت مناسبی در حوزه آزمایشگاه های مرجع و تایید نمونه نیز دارد که در اختیار فعالان و اپراتورهای ارتباطی قرار دارد.

وی افزود: همچنین در خصوص توسعه فناوری های نوین نظیر اینترنت اشیا، نسل پنجم تلفن همراه، توسعه نرم افزارهای مختلف پروژه های مناسبی در حال اجراست که می تواند نیاز های اپراتورها را نیز مرتفع کند.

دکتر اخوان مدیرعامل همراه اول نیز در این جلسه ضمن استقبال از توسعه همکاری های متقابل گفت: بکار گیری ظرفیت نیروی انسانی به صورت مشترک موجب رشد علمی در هر دو بخش می‌شود و همراه اول از این موضوع حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: پژوهشگاه می تواند در زمینه توسعه استارت آپ های ایرانی مورد حمایت همراه اول و همچنین توسعه کسب و کارهای هوشمند همراه اول کمک موثری نماید.

مدیرعامل همراه اول یکی از مهمترین برنامه های این اپراتور را راه اندازی digital services عنوان کرد و ادامه داد، به منظور توسعه خدمات هوشمند به دنبال ایجاد بخش تحقیق و توسعه در همراه اول هستیم که میتواند زمینه همکاری مشترک باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-13 09:25

افزودن دیدگاه جدید