کد مطلب: 

241362

تلاش برای پایداری کامل شبکه‌ی رایتل در گیلان ادامه دارد

با تلاش شبانه‌روزی، بیش از 60 درصد شبکه رایتل در استان گیلان پایدار و تلاش برای پایداری کامل ادامه دارد.
تلاش برای پایداری کامل شبکه‌ی رایتل در گیلان ادامه دارد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، به دنبال بارش برف سنگین در استان گیلان که از دوشنبه شب آغاز و موجب وقوع بحران و قطع برق سراسری در بخش بزرگی از این استان شده است، واحدهای مختلف عملیات نگهداری شبکه رایتل از دقایق اولیه با بسیج گسترده امکانات در گیلان و بهره‌گیری از تجهیزات و نیروهای استان‌های مجاور، نسبت به برق‌رسانی اضطراری به سایت‌ها و تامین حداقل پوشش ارتباطی در شهرهای حادثه دیده را آغاز کرده‌اند.

در این عملیات که با انسداد راه‌های ارتباطی و تداوم بارش برف و وزش تند باد، همراه بوده است پرسنل فنی، ژنراتورهای سیار برق و سوخت از استان‌های تهران، مازندران، البرز، اردبیل، زنجان، قزوین به منطقه اعزام شدند.

همچنین با توجه به نیاز گسترده به تجهیزات، هماهنگی جهت ارسال هوایی امکانات و نیروها از استان‌های خوزستان و خراسان نیز انجام شده و با اخذ مجوزهای تردد از اداره کل فناوری اطلاعات استان و ستاد بحران، با بهره‌گیری از خودروهای شاسی بلند، جهت دسترسی به مناطق بحران زده نیز اقدام شده است.

شایان ذکر است که تاکنون از مجموع 53 شهر تحت پوشش شبکه رایتل در استان گیلان، بیش از 60 درصد مناطق به وضعیت عادی باز گشته‌اند. همچنین برق بیش از 60 درصد سایت‌های شبکه در شهر رشت متصل و در شش شهر دیگر نیز حداقل پوشش برقرار شده است.

تلاش پرسنل حاضر در منطقه و عوامل متخصص پشتیبانی در تهران جهت برقراری ارتباطات سایر مناطق بصورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-12 22:06

افزودن دیدگاه جدید