کد مطلب: 

241262

انتقال حجم باقیمانده‌ی اینترنت پرسرعت مشتریان شرکت مخابرات به ماه بعد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تحقق رضایتمندی مشتریان اظهار داشت: با توجه به صدور صورتحساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز ۲۵ هر ماه ، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیک قابل استفاده ماه بعد اضافه می‌شود.
انتقال حجم باقیمانده‌ی اینترنت پرسرعت مشتریان شرکت مخابرات به ماه بعد

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری افزود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه‌های تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می‌یابد.

وی افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش‌های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری ، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچک‌ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می‌شود.

صدری همچنین تاکید کرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران بویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان اظهار داشت : افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان ، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-09 17:04

افزودن دیدگاه جدید