کد مطلب: 

241178

انعقاد قرارداد شرکت دانش بنیان "نیان الکترونیک"با سوریه در زمینه‌ی تجهیزات و خدمات مهندسی تامین انرژی مخابراتی

شرکت نیان الکترونیک به پشتوانه بیش از ربع قرن دانش و تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تامین و تبدیل انرژی و ارائه خدمات مهندسی مرتبط مطابق با استانداردها و کیفیت بین المللی، به عنوان برنده بزرگترین مناقصه بین المللی تامین تجهیزات و خدمات مهندسی زیرساخت تغذیه نیرو مخابراتی کشور سوریه موفق به عقد و تبادل قرارداد اجرای این پروژه شد.
انعقاد قرارداد شرکت دانش بنیان "نیان الکترونیک"با سوریه در زمینه‌ی تجهیزات و خدمات مهندسی تامین انرژی مخابراتی

به گزارش سیتنا، بر اساس این قرارداد، در ٩ مرکز اصلی شهرهای دمشق، حمص، حماه، لاذقیه و حلب با جایگزینی و انتقال بار مراکز بدون قطعی و وقفه از تجهیزات  فعلی به تجهیزات مدرن نیان الکترونیک بر پایه دانش و تخصص تیم خدمات مهندسی این شرکت در مدت یک سال انجام می شود.
این پروژه فاز اول چهار پروژه مشابه در سالهای آتی نیز می‌باشد.

اجرای این پروژه با افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت زیرساخت تغذیه نیرو باعث افزایش پایداری و توسعه بسترهای ارتباطی در کشور سوریه خواهد شد.

گفتنی است که مدیرعامل شرکت مخابرات سوریه ST ضمن ابراز شگفتی نسبت به سطح توانمندی ها و کیفیت محصولات نیان الکترونیک در مقایسه با سایر برندهای بین المللی، تمایل خود را به مشارکت بیشتر برای دریافت مشاوره در طراحی و اجرای پروژه های مرتبط با نوسازی، بهینه سازی، نگهداری و تربیت نیروی انسانی متخصص از آکادمی نیان الکترونیک ابراز نمود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-06 12:12

افزودن دیدگاه جدید