کد مطلب: 

241172

صدری خبر داد: بهبود مستمر و پایدار شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه شاخص های کیفی شبکه دیتای شرکت در ماه های گذشته با بهبود مستمر و پایدار همراه بوده، اظهار داشت: شاخص های کیفی شبکه مانند مقدار پینگ، jitter و latency با کاهش قابل توجه در ۹ ماه گذشته، بهبود کیفیت سرویس های مختلف و تحقق رضایتمندی مشتریان را در خدمات ارائه شده به دنبال داشته است.
صدری خبر داد: بهبود مستمر و پایدار شاخص‌های کیفی شبکه شرکت مخابرات ایران

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: بهبود قابل توجه در شاخص های کیفی شبکه اعم از latency، جیتر و کاهش پینگ، برای اکثر مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت در ماه های گذشته محسوس بوده و گزارش تحلیلی ۹ ماهه شرکت نیز موید این نکته است.

وی افزود: در همین راستا، راه اندازی سامانه اندازه گیری شاخص های کیفی شبکه، (سامانه QOE) نقش شایانی در مدیریت متمرکز و پایش مستمر شاخص های کیفی شبکه، به صورت متوازن در تمام کشور داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس های تجاری ، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

مهندس صدری اضافه کرد: تغییر روند مشتریان فعال ADSL از کاهشی به افزایشی ، پیاده سازی DNS متمرکز کشوری و کاهش زمان پاسخگویی از ۱۰۰ به ۲۰ میلی ثانیه از جمله دستاوردهای مهم بخش شبکه و تجاری شرکت مخابرات ایران در ۹ ماه ابتدای سال ۱۳۹۸ است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: به منظور افزایش مستمر کیفیت خدمات و در راستای تحقق شبکه تمام IP، روند پایش کیفیت و بهینه سازی شبکه در تمام استان ها با نوسازی و توسعه شبکه IP در حال اجرا و پیاده سازی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-06 09:51

دیدگاه‌ها

تصویر میلاد مظلومی
من که تغییری ندیدم و پینگ به شدت بد است در مرکز دستغیب شیراز
ارسال شده توسط میلاد مظلومی در 19 بهمن 98 - 08:44

افزودن دیدگاه جدید