کد مطلب: 

241147

فیلم/ برگزاری دوره‌های آموزشی TEMS در دانشکده پست و مخابرات با هدف مهارت‌افزایی اپراتور و رگولاتور

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده‌ی علمی و کاربردی پست و مخابرات، گفت: دوره‌ی TEMS، در حوزه‌ی موبایل است که از استان‌های مختلف همکاران در بخش ادارات کل و در بخش خصوصی در کارگاهی که در این دانشکده تجهیز کرده‌ایم آموزش می‌بینند و در این حوزه که به عملیات نگهداری موبایل بر می‌گردد، مهارت‌شان افزایش می‌یابد.
فیلم/ برگزاری دوره‌های آموزشی TEMS در دانشکده پست و مخابرات با هدف مهارت‌افزایی اپراتور و رگولاتور

دکتر حسن یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا پیرامون دوره‌های آموزشی TEMS که توسط دانشکده پست و مخابرات در روزهای 16 و 17 بهمن سال جاری در حال برگزاری است، گفت: یکی از ماموریت‌های مهم دانشکده پست و مخابرات به خصوص طی دو سال اخیر، دوره های مهارتی در حوزه ICT است. برای تمام سازمان‌ها و توابع حوزه‌ی ICT دوره‌هایی را به صورت مهارتی برگزار می‌کنیم.

وی، ادامه داد: دوره‌ی TEMS، در حوزه‌ی موبایل است که از استان‌های مختلف همکاران هم در بخش ادارات کل و هم در بخش خصوصی در کارگاهی که در این دانشکده تجهیز کرده‌ایم آموزش می‌بینند و در این حوزه که به عملیات نگهداری موبایل بر می‌گردد، مهارت‌شان را افزایش می‌دهیم.

یگانه، اظهار کرد: نرم افزار TEMS در حوزه‌ی عملیات و پشتیبانی استفاده می‌شود و باعث می‌شود افرادی که در بخش دولتی و رگولاتوری یا افرادی که در با اپراتور همکاری می‌کنند، مهارت‌شان در استفاده از این نرم افزار تسهیل شود و با مهارت اضافی که کسب می‌کنند، در آن شغلی که مشغول هستند موفقیت بیشتری داشته باشند و خدمتی به اپراتور و رگولاتور ارائه دهند.

خبرنگار: زهرا طاهری
فیلمبردار: حسین شهلائی

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-05 15:33

افزودن دیدگاه جدید