کد مطلب: 

241145

فیلم/ برگزاری سومین دوره‌ی آزمون تعیین سطح مربیان "طرح سرباز ماهر" با حضور 1200 شرکت کننده در سراسر کشور

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای کل مسلح، گفت: سومین دوره‌ی آزمون تعیین سطح مربیان "طرح سرباز ماهر" با حضور 1200 شرکت کننده برگزار شد که 300 نفر از آنها در دانشکده پست و مخابرات در تهران و 900 نفر دیگر در مراکز استان‌‌ها حضور داشتند.
فیلم/

به گزارش خبرنگار سیتنا، سردار موسی کمالی، از محل برگزاری سومین دوره آزمون تعیین سطح مربیان در "طرح سرباز ماهر" که امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه سال جاری در دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، برگزار شد، بازدید کرد. 

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای کل مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، تشریح کرد: نیروهای مسلح تصمیم گرفتند که به همه‌ی کارکنان وظیفه آموزش مهارت آموزی دهند که در این مسیر وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دیگر سازمان‌های ذیربط هم ورود پیدا کردند.

وی ادامه داد: تامین مربیان مورد نیاز این طرح از اولویت‌های اجرایی بود و تصمیم گرفته شد تا از توان کارکنان نیروهای مسلح برای اجرای طرح استفاده شود. در همین راستا ضمن تفاهم نامه‌ای با وزارت ارتباطات مقرر شد تا طی آموزش سربازان، تعدادی هم برای مربیگری معرفی شوند.

وی افزود: برای تحقق این هدف، آزمون ICT کارکنان نیروهای مسلح برگزار می‌شود که امروز سومین دوره‌ی آزمون برگزار شد و 1200 نفر از کارکنان نیروهای مسلح در آزمون شرکت کردند که بالغ بر 300 نفر از آنها در آزمون تهران شرکت کردند که بعد از قبول شدن در آزمون و طی مراحل مصاحبه به عنوان مربی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

خبرنگار: زهرا طاهری
فیلمبردار: حسین شهلایی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-05 13:43

افزودن دیدگاه جدید