کد مطلب: 

241138
رئیس دانشکده‌ی پست و مخابرات در گفت‌وگو با سیتنا:

سومین دوره‌ی آزمون تعیین سطح مربیان "طرح سرباز ماهر" برگزار شد/ "طرح سرباز ماهر" فرصتی برای دستیابی سربازان به شغلی بهتر پس از پایان خدمت است/ کارآفرینان در "طرح سرباز ماهر" مورد حمایت وزارت ICT قرار می‌گیرند (+فیلم)

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، گفت: طرح سرباز ماهر فرصتی است برای سربازان تا بتوانند پس از پایان خدمت شغل بهتری انتخاب کنند.
فیلم/ طرح سرباز ماهر فرصتی برای دستیابی سربازان به شغلی بهتر پس از پایان سربازی است/ کارآفرینان در طرح سرباز ماهر مورد حمایت وزارت ICT قرار می‌گیرند

به گزارش خبرنگار سیتنا، سومین دوره از آزمون تعیین سطح مربیان در "طرح سرباز ماهر" امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه 98 در محل دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، برگزار شد.

دکتر صادق عباسی شاهکوه، گفت: طرح سرباز ماهر فرصتی است برای سربازان تا بتوانند پس از پایان سربازی شغل بهتری انتخاب کنند.

وی، ادامه داد: به همین منظور ستادکل نیروهای مسلح قرارگاهی تشکیل داده است که تمام دستگاه‌های اجرایی در این طرح حضور دارند، یکی از این دستگاه‌ها وزارت ارتباطات است.

رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات، اظهار کرد: در این طرح 14 مهارت برای اشتغال سربازان شناسایی شده است، پس از انتخاب مربیان، آنها با حضور در محل خدمت سربازان، آموزش را انجام می‌دهند.

عباسی شاهکوه، خاطرنشان کرد: امروز آزمون تعیین سطح مربیان با حضور 1200 شرکت کننده برگزار می‌شد که 300 نفر از آنها در دانشکده پست و مخابرات بوده و 900 نفر دیگر در مراکز 30 استان و با کمک ادارات کل ICT استانی حضور دارند. 

وی، افزود: پس از تعیین سطح مربیان مصاحبه تخصصی با آنها می‌شود و سپس پذیرفته می‌شوند. افرادی که بتوانند برای اشتغالزایی در آینده موثر باشند و کارآفرینی داشته باشند، مورد حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار می‌گیرند.

خبرنگار: زهرا طاهری
فیلمبردار: حسین شهلائی

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-05 11:28

افزودن دیدگاه جدید