کد مطلب: 

241094

انتصاب مدیر گروه مدیریت یکپارچه شبکه‌ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

رئیس پژوهشگاه ICT طی حکمی «ناهید امانی» را به عنوان مدیر گروه مدیریت یکپارچه شبکه‌ پژوهشگاه منصوب کرد.
انتصاب مدیر گروه مدیریت یکپارچه شبکه‌ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسم معارفه مدیر گروه مدیریت یکپارچه شبکه‌ پژوهشگاه ICT با حضور دکتر مهدی فسنقری معاون پژوهش و توسعه ارتباطات علمی، دکتر لیلا محمدی رئیس پژوهشکده فناوری ارتباطات و جمعی از مدیران و کارمندان پژوهشی در گروه مربوطه برگزار شد.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهندس مجتبی مازوچی، معارفه دکتر ناهید امانی با تاکید بر محورهای مورد فعالیت در گروه ذیربط صورت گرفت.

بر اساس این گزارش، گروه مدیریت یکپارچه شبکه‌ با تکیه بر تجارب ارزشمندی که از زمان تأسیس در زمینه مدیریت شبکه، مدیریت ارتباط با مشتریان و صدور صورتحساب کسب کرده است به عنوان یک بازوی تحقیقاتی، راهبردی و مشاوره‌ای در این حوزه فعالیت می‌کند.

مشارکت در تولید دانش در زمینة مباحث بنیادی مطرح در حوزه‌های مختلف مدیریت شبکه، بسترسازی، هدایت، حمایت و همکاری با بخش خصوصی برای توسعه محصولات مورد نیاز کشور در زمینة مدیریت شبکه، مدیریت ارتباط با مشتریان و صدور صورتحساب و ارائة خدمات راهبردی و مشاوره‌ای در جهت دستیابی مخابرات کشور به سامانه های مدیریتی قوی‌تر و کارآمدتر و یکپارچه‌سازی مدیریت شبکه به منظور کاهش هزینه‌های نگهداری شبکه، افزایش رضایت مشتریان، افزایش سوددهی، استفاده بهینه از تجهیزات شبکه، بهبود کیفیت سرویس، و کاهش هزینه استفاده از سرویس از اهداف کلی این گروه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-04 09:34

افزودن دیدگاه جدید