کد مطلب: 

241064

افتتاح پروژه‌های ارتباطی به ارزش ۶۹۱ میلیارد ریال در خراسان جنوبی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف بررسی روند توسعه ارتباطات در خراسان جنوبی و افتتاح پروژه‌های شبکه ارتباطی استان به بیرجند سفر کرد.
پروژهای ارتباطی به ارزش ۶۹۱ میلیارد ریال در خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش سیتنا، محمد جواد آذری جهرمی، به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و با هدف افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان خراسان جنوبی به ارزش ۶۹۱ میلیارد ریال و بررسی روند توسعه ارتباطات، صبح امروز وارد بیرجند شد.

وزیر ارتباطات در بدو ورود به استان خراسان جنوبی راهی روستای گارجگان شد تا پروژه اتصال سایت همراه این روستا به فیبرنوری را بازدید کند.

با تکمیل این سایت ارتباطی، روستای گارجگان با ۲۵ خانوار ظرف کمتر از ده روز آینده به نسل سوم و چهارم شبکه ارتباطی متصل می شود.

آذری جهرمی در ادامه این سفر راهی شهر خوسف می‌شود تا پروژه‌ بهینه‌سازی شبکه مخابراتی این شهر را افتتاح کند.

وی سپس در نشست شورای مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان جنوبی و فعالان بخش ارتباطات شرکت و دستور افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان را صادر می کند.

پروژه‌های ارتباطی استان خراسان جنوبی شامل توسعه شبکه پهن باند تلفن همراه، توسعه شبکه فیبرنوری روستایی، توسعه شبکه فیبر منازل و توسعه انتقال پهنای باند به ارزش ۶۹۱ میلیارد ریال است.

دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه با نخبگان، دانشگاهیان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شرکت در گفت‌وگوی ویژه خبری استان خراسان جنوبی از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیرجند است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-03 13:22

افزودن دیدگاه جدید