کد مطلب: 

241041

پست امید بخش فرهاد مجیدی قبل از دربی

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد شاگردانش در بازی‌های اخیر گفت: با این بازیکنان دورنمای استقلال می‌تواند پر از زیبایی و افتخار باشد.
پست امید بخش فرهاد مجیدی قبل از دربی

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، فرهاد مجیدی در صفحه شخصی‌اش با اشاره به برتری تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در صفحه شخصی‌اش با تقدیر از بازیکنان استقلال گفت:

بزرگترین سرمایه ما استقلالی‌ها این پسران فوق‌العاده‌اند. نه فقط ساق‌های آنها، بلکه قلب‌های بزرگ و احساس مسئولیتی که در خود دارند. با این بازیکنان دورنمای استقلال می‌تواند پر از زیبایی و افتخار باشد. خوشحالی‌ام را پنهان نمی‌کنم که مربی این مردان محکم و باانگیزه هستم. ما با هم قرار‌های گفته و ناگفته داریم، روز‌های باشکوه را می‌سازیم و از بحران‌ها و مشکلات گذر می‌کنیم.

وی افزود: دیروز وقتی دیدم که کاپیتان من بیشتر از ما که نگران او بودیم، دوست داشت در لیست ۱۸ نفره حضور داشته باشد تا به تیم کمک کند، وقتی دیدم سیدحسین بازوبند را در این بازی سخت برای مدافعان به روزبه چشمی داد، وقتی دیدم میلاد زکی‌پور باوجود بازی قابل قبولش و تعویض بین دو نیمه چقدر نگران تیم بود، بیشتر از گذشته به آینده امیدوار شدم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-02-02 18:56

افزودن دیدگاه جدید