کد مطلب: 

240993

دهه پنجم انقلاب دهه عبور از سد تحریم هاست

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
سردار جلالی: دهه پنجم انقلاب دهه عبور از سد تحریم هاست

به گزارش سیتنا، متن این پیام به شرح زیر است:

دهه مبارک فجر یادآور روزهای عزم و اراده ملتی است که برای تحقق آینده‌ای سرشار از نور و معنویت، یکدل و همراه شدند تا سرنوشت خود را با دستان خود رقم بزنند و اکنون 41 سال از تجلی شکوهمند حماسه‌ای می‌گذرد که برگ زرینی بر تاریح حیات بشری گشود. انقلاب اسلامی ایران در عصری فریاد استقلال و آزادی سر داد که اسارت انسان در اوج خود بود و آدمی در جستجوی انسانیت از دست رفته خویش.

انقلاب شکوهمند اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی و الگوگیری از حماسه حسینی و با رهبری  پیامبرگونه امام خمینی(ره) پای در مسیر الهی گذاشت تا ثابت کند که می‌شود با ایمان و باور به خود، پایه‌های نظام‌های سلطه و استبداد را به لرزه درآورد و از بیخ و بن برکند.

اکنون آن نهال نوپا پس از گذر از کوران حوادث، فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار و ایادی پلیدش به نهالی مستحکم تبدیل شده است که نه تنها ملت ایران از ثمرات آن بهره‌مند شده‌اند بلکه به الگویی مطلوب و ماندگار برای ملت‌های حق‌جو و آزادی‌خواه تبدیل شده است.

امروز شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران که «اَصلُها ثابِتٌ وَ فَرعُها فِی السَّماء» است با ارائه الگویی جدید از مردم سالاری دینی با تاکید بر معنویت، توانسته است با تقویت جبهه مقاومت از حریم آل‌الله و منافع مردم مظلوم منطقه پاسداری کند و سبب دفع فتنه‌ها، توطئه‌ها و دسیسه‌های قدرت‌های استکباری شود.

از سوی دیگر با الهام از الگوی موفق جمهوری اسلامی که بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، شاهد جوش و خروش ملت‌های مسلمان منطقه و طلوع بیداری اسلامی در سراسر جهان اسلامی هستیم.

آنچه که در ماه های اخیر بر کشور گذشت و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله ­العالی) از یوم الله­ ها بود نشان داد که انقلاب اسلامی در آغاز دهه پنجم از فعالیت خود زنده تر از همیشه است و این رود خروشان تا رسیدن به سرمنزل مقصود از تب و تاب نخواهد افتاد. تشیع پیکر پاک سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که به دست دولت تروریست آمریکا به شهادت رسیدند و حضور گسترده مردم در نمازجمعه تهران بیعت مجدد و میلیونی مردم با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری امام خامنه ­ای (مدظله العالی) بود. در واقع در آستانه چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد اعلام وفاداری گسترده مردم با آرمان های انقلاب بودیم، امری که نمونه آن در جهان نادر است.

در شرایط کنونی که دشمن جبهه جنگ جدیدی بر ما گشوده است و تمام توان خود را در عرصه جنگ‌های نوین ترکیبی و مردم محور متمرکز کرده است، تنها حضور ملت با بصیرت ایران است که می‌تواند در گام نخست با حماسه‌سازی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و در گام دوم با مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات کشور ثبت کند تا دشمن بیش از پیش توطئه‌های خود را نقش بر آب ببیند و ناامید و خائب از پشت دروازه های این کشور بازگردد.

ما معتقدیم که دهه پیش رو دهه قدرتیابی ملت ایران و عبور از تمامی سدها و موانع دشمن به ویژه تحریم هاست و این پیروزی همچون گذشته تنها با تبعیت از ولایت و انسجام ملی به دست خواهد آمد. گام دوم انقلاب بلندتر و مستحکم تر از گام نخست خواهد بود. ان‌شاءالله

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهدای عزیز انقلاب اسلامی فرارسیدن دهه فجر را به ملت بزرگ ایران تبریک گفته و از خداوند منان خواستاریم نصرت و توفیق خود را همچون گذشته همراه این ملت بزرگ سازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-02-01 16:16

افزودن دیدگاه جدید