کد مطلب: 

240786

پلیس فتا: انتشار تصاویر شکار غیرمجاز در فضای مجازی جرم است

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انتشار تصاویر شکار غیرمجاز در فضای مجازی جرم می‌باشد، گفت: در این راستا افرادی که اقدام به انتشار تصاویر شکار غیرمجاز در فضای مجازی کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 پلیس فتا: انتشار تصاویر شکار غیرمجاز در فضای مجازی جرم است

به گزارش سیتنا، سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا آذربایجان غربی، گفت: برابر گزارش واصله مبنی بر اینکه فرد یا افرادی اقدام به انتشار تصاویر شکار حیوانات در اینستاگرام می‌کنند، رسیدگی به این موضوع  در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که فرد یا افرادی با ایجاد پیجی در اینستاگرام تصاویر مذکور را در آن بارگزاری کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش‌های کارآگاهان سایبرِی، در روند رسیدگی به پرونده تعداد سه نفر متهم شناسایی و با دستور مراجع قضایی به این پلیس تحویل داده شدند. متهمان با مشاهده مستندات پرونده به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند واعلام داشتند که بعد از شکار حیوانات، تصاویر آن‌ها را در صفحه‌ای در اینستاگرام، انتشار می‌دادیم.

سرهنگ نصرتی با اشاره به ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گونه آزار و اذیت حیوانات در فضای مجازی برابر قانون جرم بوده و مجازاتی مانند حبس و جزای نقدی را برای خاطیان این حوزه به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد خلاف قانون در فضای مجازی موضوع را از طریق سایت فتا www.cyberpolice.ir با این پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-25 16:23

افزودن دیدگاه جدید