کد مطلب: 

240760

آتش زدن کتاب هاریسون تنها یک نمونه است!

در واکنش به آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون توسط یک مدعی طب سنتی، ابوالفضل فاتح نوشت: این نمونه ای از جهلی است که روز به روز در جامعه ما گویی مقدس تر می شود. جهل مقدسی که در سایه‌ی دور شدن از معیارهای اخلاقی و علمی در حال رونق و اگر بتواند در جستجوی مسلط شدن بر نظام هنجاری ماست.
آتش زدن کتاب هاریسون تنها یک نمونه است!

به گزارش سیتنا، در پی آتش زدن کتاب پزشکی هاریسون، دکتر ابوالفضل فاتح نوشت:

«بسمه تعالی

کتاب پزشکی هاریسون، از مقدسات نیست اما آتش زدن آن عمق جهل و کینه نسبت به علوم جدید را نشان می دهد. تاسف آورتر آنکه این آتش سوزی در لباس تبلیغ دین و با سودجویی از اذکار دینی صورت می پذیرد. این نمونه ای از جهلی است که روز به روز در جامعه ما گویی مقدس تر می شود. جهل مقدسی که در سایه‌ی دور شدن از معیارهای اخلاقی و علمی در حال رونق و اگر بتواند در جستجوی مسلط شدن بر نظام هنجاری ماست به ویژه آن که متاسفانه برخی محافل و رسانه های شناخته شده نیز به این جهل دامن می زنند.

این رخداد تلخ و هشدار دهنده تنها نمونه ای از بسیاری از نمونه‌هاست که در این سوی و آن سوی جاری است، اما هنوز آتش و دودش به چشم ها نیامده است. ای کاش  جدی و جدی تر گرفته شود تا  ان شاء الله نقطه‌ی پایانی بر این نوع جهل فروشی ها و افراط ها و کینه ها و بی مسئولیتی ها و عقب ماندگی ها باشد. حاشا که بر دامن ملت متمدن و متدین ایران، این لکه های سیاه و شرم آور تحمل شود.»

گفتنی است؛ ویدئویی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که به آتش کشیده شدن یک کتاب پزشکی و علمی توسط یک مدعی طب سنتی را به نمایش می‌گذارد. او کتاب پزشکی هاریسون را آتش زده است تا به قول خودش با «طب شیمیایی» مبارزه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-25 00:25

افزودن دیدگاه جدید