کد مطلب: 

240736

مردان سمنانی به خاطر کار غیراخلاقی در فضای مجازی دستگیر شدند

عاملان انتشار آگهی‌های غیراخلاقی در فضای مجازی در سمنان دستگیر شدند.
مردان سمنانی به خاطر کار غیراخلاقی در فضای مجازی دستگیر شدند

به گزارش سیتنا، رئیس پلیس فتا استان سمنان گفت: ۹ آگهی غیراخلاقی در یکی از سایت‌های فروش سمنان منتشرشده بود.

سرهنگ حسین صادقی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه پیگیری جرایم سایبری همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین سبب به‌محض دریافت اطلاعاتی در مورد انتشار آگهی‌های غیراخلاقی در یک سایت مراتب به‌سرعت مورد پیگیری قرار گرفت، اظهار داشت: ۹ آگهی غیراخلاقی در این سایت منتشرشده که به‌سرعت عوامل آن شناسایی و دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه پس از اقدامات تخصصی و اطلاعاتی شماره تلفن‌های اشخاص آگهی‌دهنده شناسایی شدند، تصریح کرد: در ابتدا متهمان این پروند قصد انکار و فریب مأموران پلیس را داشتند که خوشبختانه به‌سرعت حقایق با ارائه مدارک دیجیتال روشن شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به اینکه متهمان به بزه خود اعتراف کردند، اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرایم در فضای مجازی در اولویت نخست پلیس فتا قرار دارد و در این مسیر عموم شهروندان می‌توانند به‌صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرایم سایبری، مصونیت از شگردهای مجرمانه و گزارش جرایم سایبری به وب‌سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

صادقی با تأکید بر لزوم ارتقای دانش سایبری کاربران فضای مجازی بیان کرد: گروه رصد و پایش پلیس فتا اشراف کاملی بر فضای مجازی دارد و از تمام ظرفیت‌های موجود برای برقراری امنیت سایبری کاربران و آسودگی خاطر آن‌ها بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-01-24 07:24

افزودن دیدگاه جدید