کد مطلب: 

240699

ضرورت تعریف راهبری مشخص برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ICT

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در دیدار با اساتید دانشگاه تربیت مدرس، بر ضرورت تعریف راهبری مشخص برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد.
ضرورت تعریف راهبری مشخص برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه ICT

به گزارش سیتنا، پژوهشگاه ICT پیرو سیاست ها و رسالت های خود، با برگزاری جلساتی با نخبگان، دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، به دنبال افزایش تعامل و رسیدن به تفاهم نامه های همکاری مشخص و تدوین شده در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

بر این اساس دیدار اخیر دکتر وحید یزدانیان با جمعی از اساتید دانشگاه تربیت مدرس برگزار و در آن به سابقه ای از فعالیت های پژوهشی و عملیاتی طرفین اشاره شد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این جلسه ضمن تشریح ظرفیت های موجود در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تاکید کرد: ما به منظور افزایش اثربخشی تحقیقات علمی حوزه ICT، نیازمند تعریف راهبری مشخصی برای پژوهش در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه هستیم.

وی یادآور شد: سرعت تحولات در فناوری های جدید، سبب تعریف بایدهایی در حرکت پژوهشگاه و دانشگاه ها بر لبه فناوری شده و ما در این مرکز تحقیقاتی که پیشران توسعه و نوآوری نیز می باشد، نیازمند بازتعریف گروه های پژوهشی بر اساس فناوری ها و نیازهای جدید هستیم به طوری که تشکیل گروه های پژوهشی مشترک، می تواند بخشی از این اقدامات پیش رو باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-22 16:10

افزودن دیدگاه جدید