کد مطلب: 

240693

ارائه‌ی دستاوردهای تهران هوشمند در الکامپ مشهد

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ و نهمین دوره نمایشگاه شهر هوشمند مشهد در حالی با حضور شهردار مشهد و معاون وزیر ارتباطات افتتاح شد که سازمان فاوای شهرداری تهران در این رویداد حضور پررنگی دارد و به معرفی تازه ترین دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در حوزه فناوری و سرویس های هوشمند می پردازد.
ارائه‌ی دستاوردهای تهران هوشمند در الکامپ مشهد

به گزارش سیتنا، سازمان فاوای شهرداری تهران با حضور در بیست و دومین نمایشگاه «الکامپ» شهر مشهد و همچنین نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند» که به صورت هم زمان در این شهر برگزار می‌شود، آخرین دستاوردهای خود در زمینه برنامه «تهران هوشمند»، سرویس‌های هوشمند شهروندی، زیرساخت‌های هوشمند سازمانی و برنامه‌های آتی این حوزه را در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

در روز نخست این رویداد محمدرضا کلایی، شهردار مشهد، ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات ضمن بازدید از غرفه سازمان فاوا با محمد فرجود، مدیرعامل این سازمان دیدار و گفتگو کردند و طی تبادل نظر در خصوص تجربیات دو شهر درباره هوشمندسازی، در جریان آخرین تحولات و اقدامات این حوزه قرار گرفتند.

در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند حضور استارتاپ‌های فعال در زمینه مدیریت شهری پررنگ بوده و بیش از نیمی از فضای نمایشگاه در اختیار اکوسیستم نوآوری کشور قرار گرفته است.

همچنین در طول چهار روز زمان برگزاری این نمایشگاه، موضوع شهرهوشمند و مباحث مرتبط با آن در قالب انجام سخنرانی، برگزاری کارگاه و پنل‌های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

این رویداد از یکم تا چهارم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد میزبان بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-22 14:49

افزودن دیدگاه جدید