کد مطلب: 

240685

قابلیت اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه‌های دستگاه‌های مجوز دهنده

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت، گفت: فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکتهای داخلی در سامانه توانیران ارایه شده است و سامانه قابلیت اتصال به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارایه مجوزها برای احراز هویت ثبت نام کنندگان متصل است
قابلیت اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه‌های دستگاه‌های مجوز دهنده

به گزارش خبرنگار سیتنا، زهره سیدی در نشست خبری رییس این مرکز که در راستای پویش پاسخگویی روابط عمومی وزارت صمت برگزار شد، بیان کرد: مدیریت واردات و هدایت منابع به سمت نیازهای کشور از اهداف سامانه توانیران است.

فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکت های داخلی در سامانه توانیران ارائه شده است

وی ادامه داد: این سامانه ارتباط میان تولید کننده و سازنده داخلی را با شرکتهای متقاضی و نیازمند محصولات و خدمات خارجی فراهم می کند و خودکفایی و داخلی سازی نیازها از این طریق فراهم می شود.

قابلیت اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارائه مجوزها برای احراز ثبت نام کنندگان

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت با اعلام اینکه فراخوان ثبت اطلاعات توانمندی های شرکتهای داخلی در سامانه توانیران ارایه شده است، گفت: قابلیت اتصال سامانه توانیران به تمامی سامانه های دستگاه های متولی ارایه مجوزها برای احراز هویت ثبت نام کنندگان و متقاضیان ارایه توانمندی ها، ایجاد شده است.

سیدی اضافه کرد: تمامی تولیدکنندگان کشور باید در این سامانه توانمندی های خود را ثبت کنند تا نیازمندها و متقاضیان استفاده از توانمندی های داخلی از آن استفاده کنند.

پروژه های کشور باید در سامانه توانیران بارگذاری شود

وی با تاکید بر اینکه پروژه های کشور باید در سامانه توانیران بارگذاری شود، گفت: حداکثر یک ماه پس از تایید پروژه ها، ثبت پروژه در سامانه توانیران توسط مشمولین ماده 2 قانون می بایست انجام پذیرد همچنین دستگاههای اجرایی (دولتی-عمومی) مشمول قانون حداکثر مکلفند 3 ماه قبل از خریدهای خارجی خود (کالا/خدمت) نسبت به ثبت محصول موردنیاز خود در این سامانه اقدام نمایند.

معاون مرکز ساخت داخل، تجهیزات و ماشین سازی وزارت صمت با اعلام اینکه در سامانه توانیران متناسب با درخواست شرکتهای توانمند، شرکتهای متقاضی توان داخلی بسته به نوع محصول و خدمات، بسته مورد نظر خود را انتخاب می کنند، افزود: هدف اصلی سامانه ارتباط گیری شرکتهای توانمند داخلی و متقاضیان این توانمندی ها است.

سیدی همچنین تصریح کرد: سامانه قابلیت تکمیل شدن را دارد، موارد اصلاحی برای تکمیل هرچه بهتر در سامانه لحاظ می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-22 11:36

افزودن دیدگاه جدید