کد مطلب: 

2406

فحاشی کوچک زاده به یک خبرنگار در رستوران مجلس

فحاشی کوچک زاده به یک خبرنگار در رستوران مجلس

روز گذشته سالن غذاخوری مجلس شورای اسلامی، شاهد صحنه هایی زشت و زننده توسط یکی از نمایندگان و درگیری عجیب او با یک خبرنگار بود.

به گزارش سیتنا به نقل از عصرایران، دیروز خبرنگار هفته نامه آسمان، در نمازخانه مجلس شورای اسلامی ، به سراغ مهدی کوچک زاده - عضو جبهه پایداری - می رود و از او می خواهد وقتی برای مصاحبه اختصاص دهد.
 
کوچک زاده در پاسخ می گوید که هفته نامه آسمان را نمی شناسد و خبرنگار یک نسخه از نشریه را برای بررسی به کوچک زاده می دهد.

دقایقی بعد ، این خبرنگار برای پرسیدن نتیجه سراغ کوچک زاده را می گیرد و او را در رستوران مجلس می یابد تا در حد یک کلمه که "آیا حاضر است در فرصتی دیگر با این نشریه گفت و گو کند؟" ، از او جواب مثبت یا منفی بگیرد و بازگردد.

به روایت شاهدان عینی که در رستوران مجلس حضور داشتند، کوچک زاده از خبرنگار می پرسد که "آسمان" متعلق به کیست؟ و خبرنگار جواب می دهد که محمد قوچانی - روزنامه نگار اصلاح طلب - آن را اداره می کند.

در این لحظه، کوچک زاده شروع به پرخاشگری می کند و حرف های رکیکی را درباره قوچانی به کار می برد و نسبت به او فحاشی می کند.

خبرنگار به کوچک زاده می گوید که شما سر میز غذا هستید و درست نیست در حضور برکت خدا این گونه دهان به فحش باز کنی و حرمت نان و غذایی که می خوری را بشکنی.
 
کوچک زاده با عصبانیت بیشتر جواب می دهد که به تو ربطی ندارد و خبرنگار را تهدید می کند که از مجلس بیرونش خواهد کرد.
 
خبرنگار هم می گوید: اگر شما "بیرون بنداز" بودید، سعید مرتضوی را از دولت بیرون می‎انداختید.
 
با این سخن خبرنگار، کوچک زاده از جایش بر می خیزد و در حالی که فریاد می کشید قوچانی از سگ مرتضوی هم کمتر است و [...] ، با خبرنگار گلاویز شده و از وسط رستوران تا دم در، ضمن درگیری، او را با خشونت هل می دهد.

کار که به اینجا می رسد، بقیه نمایندگان که با تعجب و حیرت رفتار زننده همکار خود را می دیدند، از جا بر می خیزند و به سمت آن دو می روند و نهایتاً خبرنگار را از دست کوچک زاده نجات می دهند!

 

گفتنی است، رفتارهای کوچک زاده بسیار مسوبق به سابقه است و در یکی از همین موارد در مجلس هشتم، یک وسیله تیز را به سمت علی مطهری پرتاب کرد که به مانیتور مطهری برخورد کرد و آن را سوراخ کرد و با واکنش متقابل مطهری روبرو شد و متاسفانه در این دوره نیز با رای پایین تر از بسیاری نمایندگان وارد مجلس شد.

انتهای پیام

عکس آرشیوی است

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-05-09 14:42

افزودن دیدگاه جدید