کد مطلب: 

240417

معاون وزیر ارتباطات: برای تکمیل پروژه‌های ICT از ظرفیت مدیران استانی استفاده کردیم

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات، به استفاده از ظرفیت مدیران کل ICT استان ها برای تکمیل پروژه های مجتمع های ICT تاکید کرد.
معاون وزیر ارتباطات: برای تکمیل پروژه‌های ICT از ظرفیت مدیران استانی استفاده کردیم

به گزارش سیتنا، جلسه گزارش پیشرفت پروژه های ICT با حضور فرهاد معارفی معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و حسین بنازاده مشاور و مدیر پروژه های ICT و جمعی از مشاوران پروژه ها در محل وزارت ارتباطات برگزار شد.

معارفی در این جلسه بعد از ارائه گزارش وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در 8 استان کشور، با اشاره به وضعیت بازار و شرایط اقتصادی کشور، گفت:  با توجه به این شرایط اولویت ما عدم توقف پروژه ها بود و تمام تلاش خود را برای این منظور انجام دادیم و پروژه ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت ها برای انجام پروژه های مجتمع های ICT در استان ها، افزود: برای ادامه و تکمیل پروژه ها از ظرفیت مدیران استانی استفاده کردیم.

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات از مشاورین و دست اندرکاران پروژه های مجتمع های ICT استان ها خواست در این پروژه ها به موضوع صرفه جویی در مصرف آب و مدیریت سبز توجه داشته باشند و برنامه های برای این منظور در نظر بگیرند.

بر اساس همین گزارش، در این جلسه گزارشی از وضعیت پروژه های مجتمع های ICT در 8 استان کشور از آبان ماه سال 97 تا آذرماه سال جاری ارائه شد.

همچنین، در بخش دیگری از این جلسه مشاورین پروژه های ICT  سوالات خود درباره برگزاری مناقصات و انجام قرارداد ها را با کارشناس حقوقی سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-14 10:38

افزودن دیدگاه جدید