کد مطلب: 

240415

شبکه ارتباطات زیرساخت در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان عادی و پایدار است

در حال حاضر وضعیت ارتباطی مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان عادی است و شبکه ارتباطی زیرساخت کشور در این استان هیچ مشکلی ندارد .
شبکه ارتباطات زیرساخت در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان عادی و پایدار است

به گزارش سیتنا، مهندس مرتضوی مدیر ارتباطات زیرساخت استان سیستان بلوچستان اعلام کرد: با تمهیداتی که صورت گرفته هیچ مشکلی در زمینه اختلال یا قطعی در شبکه های ارتباطی زیرساخت در مناطق سیل زده نداریم و با تلاش شبانه روزی همکاران فنی، ارتباطات زیر ساخت استان نرمال می باشد.

وی اضافه کرد : در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه ،کابل های فیبر نوری زیرساخت استان در مسیر ارتباطی ایرانشهر –نیکشهر- چابهار و همچنین فیبر جاسک – لیردف در استان هرمزگان دچار قطعی شد و در شبکه اپراتورهای همراه و ثابت کشور در چابهار اختلال به وجود آمد که از همان لحظه وقوع بحران همکاران فنی به محل اعزام شدند . همچنین با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل کنترل و هماهنگی و پایش مسیر پشتیبان ایجاد و مسیرهای ارتباطی مختل شده زیرساخت در چابهار نرمال شدند. از طرفی با تلاش همکاران فنی زیرساخت و مخابرات و رفع قطع فیبرنوری در مسیر های ایرانشهر- نیکشهر و نیکشهر- چابهار ارتباط شهرهای نیکشهر و قصرقند نرمال شد.

مدیر ارتباطات زیر ساخت استان سیستان بلوچستان توضیح داد: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دو لینک تجهیزات ماهواره VSAT از همان شب اول وقوع سیل به مناطق سیل زده در راستای پایداری شبکه ارسال شد.

مهندس مرتضوی در ادامه خاطرنشان کرد: با تمهیدات صورت گرفته علاوه بر اعزام گروه های فنی از مراکز ارتباطی شهرستان های ایرانشهر و چابهار دو تیم پشتیبانی هم از مرکز زاهدان در قالب تیم های فنی برای پشتیبانی و رفع مشکلات احتمالی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی در پایان افزود: در همان ساعات ابتدایی وقوع سیل جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، مدیران مخابرات منطقه و همکاران فنی زیرساخت استان تشکیل و بصورت مستمر و لحظه به لحظه رفع خرابی ها و موانع ارتباطی پیگیری شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-01-14 09:50

افزودن دیدگاه جدید