کد مطلب: 

2404

خرافه زدایی از ارتباطات اجتماعی در ایران به قلم ابراهیم رستمیان مقدم

پیام‎های تبریک و یادداشت‎های همکاران و دوستداران دکتر مهدی محسنیان راد به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از ایشان همچنان ادامه دارد.


به گزارش سیتنا، یادداشت "ابراهیم رستمیان مقدم" مشاور انجمن روابط عمومی ایران و از مدرسان و پیشکسوتان روابط عمومی را در ذیل می خوانید:
                                               خرافه زدایی از ارتباطات اجتماعی در ایران
"نام وچهره دکتر مهدی محسنیان راد با هنر – دانش – فن  ارتباطات اجتماعی در کشور ما گره خورده است. روابط عمومی در این آب و خاک درگیر با میراثی گرانجان از استبدادی تاریخی است که در افکار و رفتار بسیاری از بازیگران عرصه های مختلف زندگی ایرانی، کم وبیش جاخوش کرده و آثار زیانبار خود را درمسیر دستیابی به آرمان‎های بلند تاریخی این ملت به جای گذاشته و می گذارد. اما همین روابط عمومی به همت تحقیقات و تالیفات عالمانه و هوشمندانهء امثال دکتر محسنیان راد- که بس نادراند- خرافه زدایی شد و از مرداب تشریفات، تعارفات ومدیر و سازمان پرستی، به وادی ارتباطات اجتماعی ، تعاملات چند سویه انسانی و مردم محوری برکشیده شد.
این راه پرفراز و نشیب در چند دهه آسان طی نشد. از" ارتباط شناسی" تا "چهارکهکشان ارتباطی" دنیایی از مفاهیم نو بانگاهی تاریخی – فرآیندی وهمسو با دغدغه های بومی و ملی به دوستداران تحول و پویایی در جامعه ایران عرضه شد.
تقدیر و تجلیل از ایشان، دینی است برگردن تمامی فعالان این عرصه.
عمرش دراز و دست و قدمش درراه آرمان اش  به کار و پیکار."
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-05-09 13:07

افزودن دیدگاه جدید