کد مطلب: 

240383
رشته توئیت مدیرعامل یک شرکت بزرگ کانادایی با بیش از 12 هزار کارمند:

رهبران دولت آمریکا توطئه‌ای ناشیانه را برای منحرف کردن افکار عمومی طراحی کرده‌اند/ نتیجه‌ی رفتار غیرمسئولانه‌‌ی آمریکا، مرگ 63 کانادایی و خانواده‌ی یکی از همکاران بنده در سانحه‌ی سقوط هواپیمای اوکراینی است

مدیرعامل یک شرکت کانادایی مواد غذایی که یکی از همکارانش، همسر و پسر 11 ساله‌اش را در سانحه‌ی هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده است، یک خودشیفته در واشنگتن {ترامپ} را مقصر اصلی این سانحه‌ی تاسف‌برانگیز سقوط هواپیما در ایران دانست.
رهبران دولت آمریکا توطئه‌ای ناشیانه را برای منحرف کردن افکار عمومی طراحی کرده‌اند/ نتیجه‌ی رفتار ناشیانه و غیرمسئولانه‌‌ی آمریکا، مرگ 63 کانادایی و خانواده‌ی یکی از همکاران بنده در سانحه‌ی سقوط هواپیمای اوکراینی است

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، میشائیل مک‌کین، مدیرعامل یک شرکت بزرگ کانادایی فعال در حوزه‌ی مواد غذایی که یکی از همکارانش، همسر و پسر 11 ساله‌اش را در سانحه‌ی هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی از دست داده است، در حساب توئیتری رسمی شرکتش، ضمن معرفی خود و ابراز ناراحتی عمیق از اتفاق رخ داده در سانحه‌ی سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران، در رشته توئیتی نوشت:

یک خودشیفته در واشنگتن، یک دستاورد جهانی را پاره می‌کند و منطقه را ناامن می‌کند. دیگر جایی در دنیا برای حضور آمریکا، به خصوص در عراق وجود ندارد. شما به خیال خود تنها یک ژنرال را کشته‌اید، ولی صدها نفر مثل او در خط ایستاده‌اند.

رهبران دولت آمریکا خود را به هیچ نهادی پاسخگو نمی‌دانند و توطئه‌ای ناشیانه را برای منحرف کردن توجه {افکار عمومی} از مخالفان سیاسی‌شان طراحی کرده‌اند.

نتیجه این رفتار ناشیانه، غیرمسئولانه‌ و خطرناک، مرگ 63 کانادایی و از جمله خانواده‌ی یکی از همکاران بنده است. ما در غم از دست دادن همسر وی و پسر 11ساله‌اش عزا داریم.

گفتنی است؛ نام این شرکت کانادایی که مدیرعاملش پیرامون سانحه‌ی سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران توئیت کرده است، در بورس اونتاریو به ثبت رسیده و حدود 12 هزار و 500 کارمند دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-01-13 12:19

افزودن دیدگاه جدید